Gå til innhold

"Vågen"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er ute og går kveldstur med din Sony i lomma ja?! Flott blde, men tror jeg personlig ville kuttet litt av den sorte himmelen.

 

Hei Helene.

Hehe... går nok ikke rett i lomma med denne linsen. Så med stativ og diverse linser så får jeg alt med i en liten fotosekk. :)

Kunne nok kuttet vekk litt av den svarte himmelen. Jeg valgte å beholde 16/9 formatet.

 

Mvh

Thor

Lenke til kommentar

 

Du er ute og går kveldstur med din Sony i lomma ja?! Flott blde, men tror jeg personlig ville kuttet litt av den sorte himmelen.

 

Hei Helene.

Hehe... går nok ikke rett i lomma med denne linsen. Så med stativ og diverse linser så får jeg alt med i en liten fotosekk. :)

Kunne nok kuttet vekk litt av den svarte himmelen. Jeg valgte å beholde 16/9 formatet.

 

Mvh

Thor

 

Det blir veldig mye "helt svart". Kunne kanskje vært en ide å prøvd å gjøre samme bilde mens det enda er litt farge på himmelen.

Henning

Lenke til kommentar

 

 

Du er ute og går kveldstur med din Sony i lomma ja?! Flott blde, men tror jeg personlig ville kuttet litt av den sorte himmelen.

 

Hei Helene.

Hehe... går nok ikke rett i lomma med denne linsen. Så med stativ og diverse linser så får jeg alt med i en liten fotosekk. :)

Kunne nok kuttet vekk litt av den svarte himmelen. Jeg valgte å beholde 16/9 formatet.

 

Mvh

Thor

Det blir veldig mye "helt svart". Kunne kanskje vært en ide å prøvd å gjøre samme bilde mens det enda er litt farge på himmelen.

Henning

Hei Henning.

Det hadde absolutt hjulpet. Da hadde jo også konturene av fjellene kommet fram. Jeg håpet på litt månelys, men det var ikke rette tiden for det selv om det var klarvær.

 

Mvh

Thor

Lenke til kommentar

Lekkert nattbilde fra en vakker by dette! Eller enig i kommentaren om det svarte. En liten utzooming, slik at du fikk med hele speilbildet, kunne kanskje vært ok?

 

Hei Jan Egil.

Takk så mye for positiv og konstruktive tilbakemelding. :)

Gode tips og råd er notert i boka. ;-)

 

Mvh

Thor

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...