Thor'en Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 "Vågen" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Du er ute og går kveldstur med din Sony i lomma ja?! Flott blde, men tror jeg personlig ville kuttet litt av den sorte himmelen. Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 28. november 2014 Forfatter Del Skrevet 28. november 2014 Du er ute og går kveldstur med din Sony i lomma ja?! Flott blde, men tror jeg personlig ville kuttet litt av den sorte himmelen. Hei Helene. Hehe... går nok ikke rett i lomma med denne linsen. Så med stativ og diverse linser så får jeg alt med i en liten fotosekk. Kunne nok kuttet vekk litt av den svarte himmelen. Jeg valgte å beholde 16/9 formatet. Mvh Thor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Hei Thor ! Nydelig kveldsstemning, fine farger og fin komp. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
HSP Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Du er ute og går kveldstur med din Sony i lomma ja?! Flott blde, men tror jeg personlig ville kuttet litt av den sorte himmelen. Hei Helene.Hehe... går nok ikke rett i lomma med denne linsen. Så med stativ og diverse linser så får jeg alt med i en liten fotosekk. Kunne nok kuttet vekk litt av den svarte himmelen. Jeg valgte å beholde 16/9 formatet. Mvh Thor Det blir veldig mye "helt svart". Kunne kanskje vært en ide å prøvd å gjøre samme bilde mens det enda er litt farge på himmelen. Henning Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 28. november 2014 Forfatter Del Skrevet 28. november 2014 Du er ute og går kveldstur med din Sony i lomma ja?! Flott blde, men tror jeg personlig ville kuttet litt av den sorte himmelen. Hei Helene.Hehe... går nok ikke rett i lomma med denne linsen. Så med stativ og diverse linser så får jeg alt med i en liten fotosekk. Kunne nok kuttet vekk litt av den svarte himmelen. Jeg valgte å beholde 16/9 formatet. Mvh Thor Det blir veldig mye "helt svart". Kunne kanskje vært en ide å prøvd å gjøre samme bilde mens det enda er litt farge på himmelen. Henning Hei Henning. Det hadde absolutt hjulpet. Da hadde jo også konturene av fjellene kommet fram. Jeg håpet på litt månelys, men det var ikke rette tiden for det selv om det var klarvær. Mvh Thor Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Lekkert nattbilde fra en vakker by dette! Eller enig i kommentaren om det svarte. En liten utzooming, slik at du fikk med hele speilbildet, kunne kanskje vært ok? Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 Lekkert nattbilde fra en vakker by dette! Eller enig i kommentaren om det svarte. En liten utzooming, slik at du fikk med hele speilbildet, kunne kanskje vært ok? Hei Jan Egil. Takk så mye for positiv og konstruktive tilbakemelding. Gode tips og råd er notert i boka. ;-) Mvh Thor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg