Gå til innhold

T610 kapasitet & firmware

caluna

Anbefalte innlegg

Ja, det lurer jeg også på. Hva skal man med adressebok? Sende brev? :p: Jeg har aldri følt behov for noe slikt. Adresser jeg trenger har jeg lagret i hjernen et sted.

Telefonen er proff nok for de fleste. Trenger man noe mer avansert for å huske adresser o.l. kan man kjøpe bærbar PC, eventuelt PDA, eller kanskje en vanlig notatblokk.. ;)

Når det gjelder lagring av SMS synes jeg 80 stk holder for meg. Men minnet kunne godt vært dynamisk (delt med resten av funksjonene på telefonen) slik at man kunne brukt mer av plassen til bilder, eventuelt benyttet all plassen til å lagre gamle meldinger (for den som måtte ønske det).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Firmware: Hva heter siste versjon, og hva er forbedringene fra R1A?

Siste firmware versjon er: R3C002.

Endringer som jeg har klart å spore er:

Annerledes font på stand-by klokka

En meny mindre for å sende melding (takk og pris)

Hurtigtaster til kameraet. tastene 1,2,3,4 brukes til å bytte mellom stort/lite bilde natt/dag stilling osv.

JBenchmark score økte fra 271 til 398 !!! dvs MYE raskere java.

Susingen i høytaleren min ble borte, rart å snakke i telefonen :) hadde vent meg til den.

Hei der!!

Hvor finner jeg denne oppdateringen og hvordan oppdaterer jeg min t610?? Kan jeg gjøre dette selv, da jeg har datakabel??

Takker for svar!

Lenke til kommentar

Du kan sikkert flashe den selv, men da trenger du litt mer utstyr enn en vanlig datakabel. Søk litt på nettet så finner du nok noe info. I mellomtiden er det nok mye greiere å stikke innom et mobilverksted å gjøre det der, tar ikke mange timene og da er du garantert at de gjør det riktig, ikke koster det noe heller hvis det er garanti på telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...