caluna Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hvor mange meldinger er det egentlig plass til på T610? Det er ikke så mange meldinger det er snakk om før "meldingsminne 80% fullt" dukker opp. Bruker T610 2mb minnet, eller et eget minne for meldinger? (vi snakker om SMS her, ikke MMS.) Firmware: Hva heter siste versjon, og hva er forbedringene fra R1A? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg tror det er oppi mot 100 sms, eller litt mindre. Fikk aldri testet det med min T610. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 T610 har 2Mb totalt minne. Alt man legger inn på telefonen (biler, telefonnr, temaer, lydfiler osv) bruker av samme minnet. Dette betyr at jo fler bilder og slikt du har, jo færre SMS'er har du plass til. Sjekk minnestatus for å se hvor det ligger unødig mange kb. Lenke til kommentar
caluna Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Er det ikke slik at SMS ikke er med i det minnet da? At der er det plass til ca. 70mdl. uansett? Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Caluna har nok riktig, en får ikke lagret mer enn 70 - 80 meldinger uansett hvor mye minne som er ledig. Lenke til kommentar
goggi Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hvem er det som kjøper t610 for å skrive sms ? Lenke til kommentar
caluna Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Hvem er det som kjøper t610 for å skrive sms ? Det har vel ingenting med saken å gjøre? At basisfunksjonene som ringe/ skrive SMS fungerer skikkelig, er jo vesentlig på en telefon. Har ingenting med valget av T610 å gjøre. Lenke til kommentar
goggi Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 at skriving av sms funger ordentlig er vel ikke så viktig på en proff-telefon ? er vel ikke så mange prof-brukere som sender sms. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 lol... tror at alle brukere bruker SMS, kan hende at pro-brukerne bruker litt mere mms og email, men også en del sms.... Lenke til kommentar
OeO Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 smsn er ikke så treg på t610, bare å fortsette å skrive, så kommer d etter, sånn bitteliten lagg på en måte. Og hvis du skriver så lite sms at du ikke klarer dette, da skjønner jeg ikke hvordan de få sekundene du bruker ekstra på de få meldingene man sender har noe å si. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Firmware: Hva heter siste versjon, og hva er forbedringene fra R1A? Siste firmware versjon er: R3C002. Endringer som jeg har klart å spore er: Annerledes font på stand-by klokka En meny mindre for å sende melding (takk og pris) Hurtigtaster til kameraet. tastene 1,2,3,4 brukes til å bytte mellom stort/lite bilde natt/dag stilling osv. JBenchmark score økte fra 271 til 398 !!! dvs MYE raskere java. Susingen i høytaleren min ble borte, rart å snakke i telefonen hadde vent meg til den. Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 at skriving av sms funger ordentlig er vel ikke så viktig på en proff-telefon ? T610 er uansett ikke en proff-telefon, men en mellomklasse-mobil (mangler adressebok f.eks..) Lenke til kommentar
caluna Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 smsn er ikke så treg på t610, bare å fortsette å skrive, så kommer d etter, sånn bitteliten lagg på en måte.Og hvis du skriver så lite sms at du ikke klarer dette, da skjønner jeg ikke hvordan de få sekundene du bruker ekstra på de få meldingene man sender har noe å si. Et ord: Hæ? Har jeg nevnt en eneste bokstav om at problemet var treg SMS skriving? Temaet her var minnekapasitet for SMS. Molna: Adressebok avgjør ikke om en telefon er under proffklassen eller ei. Er enig i at SE kunne ha puttet inn den lille ekstra funksjonen, men dog - T610 er nok ingen middelklassetelefon for det om. Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Mange som definerer T610 som middelklasse. DinSide f.eks. ( http://www.dinside.no/php/art.php?id=90346 ) Til og med anerkjente The Inquirer definerer T610 som mid-class. ( http://www.theinquirer.net/?article=11408 ) Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 t610 er ikke bare en proff telefon, like mye en middel klasse telefon spør du meg. Se på SE p800, det er en proff telefon (hvis man da velger å kalle den en mobil og ikke en PDA) Og dessuten det er vell viktig at en proff telefon har sms... tror ikke t610 hadde solgt i nærheten av så mye som den er, hvis den ikke hadde mulighet for å skrive sms for å si det sånn. tror faktisk ikke den ville blitt solgt i et eneste eksemplar hvis den ikke hadde hatt det. *grin* Lenke til kommentar
OeO Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 smsn er ikke så treg på t610, bare å fortsette å skrive, så kommer d etter, sånn bitteliten lagg på en måte.Og hvis du skriver så lite sms at du ikke klarer dette, da skjønner jeg ikke hvordan de få sekundene du bruker ekstra på de få meldingene man sender har noe å si. Et ord: Hæ? Har jeg nevnt en eneste bokstav om at problemet var treg SMS skriving? Temaet her var minnekapasitet for SMS. Molna: Adressebok avgjør ikke om en telefon er under proffklassen eller ei. Er enig i at SE kunne ha puttet inn den lille ekstra funksjonen, men dog - T610 er nok ingen middelklassetelefon for det om. sorry, lite søvn i går. Trodde det stod noe om det, men tok hvis feil. Er eget minne til sms, og det kommer en stygg advarsel hver gang man går over 80 % Lenke til kommentar
caluna Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Ja, den advarselen irriterer meg og. Ingen som har et triks for å få den vekk? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Og dessuten det er vell viktig at en proff telefon har sms...tror ikke t610 hadde solgt i nærheten av så mye som den er, hvis den ikke hadde mulighet for å skrive sms for å si det sånn. tror faktisk ikke den ville blitt solgt i et eneste eksemplar hvis den ikke hadde hatt det Hva vil du fram til? Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 at skriving av sms funger ordentlig er vel ikke så viktig på en proff-telefon ? T610 er uansett ikke en proff-telefon, men en mellomklasse-mobil (mangler adressebok f.eks..) Hmmmm...trodde at en mobil som har e-post, java, GPRS, IR, Blåtann, MMS, god kalender, Wap 2.0 bl.a var noe annet en mellomklasse mobil..... Men, men....så feil man kan ta.... Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 dumt spørsmål men. Hva bruker man adressebok til? Og hvorfor er den så viktig for "proff-mobil brukerne"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå