Monica Jansen Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Jeg skal bruke det til å matchmove i blender og dette progrsmmet er en av de veldig få matchmovingprogrammene som ksn exportere trackingdata til blender. Jeg har øvd meg på demoversjonen, men da er exporten i blender bare 1 sekund og resten e animasjonsløst, for at jeg skal bare kunne vurdere progrsmmet. Jeg må tydligvis kjøpe det for å få alle tracking animasjonene. Er det noen her som vet noe om syntheyes pro? Det er dessutten billigere enn de andre matchmovingprogrammene jeg har sett på. Er pris det som teller for god kvalitet på program, eller kan prisen være grei å menneskelig uten at det er dårlig? Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 28. november 2014 Forfatter Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Her er et bilde av programmet, forresten. Og link: http://www.ssontech.com/ Endret 1. desember 2014 av monjanse7 Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 28. november 2014 Forfatter Del Skrevet 28. november 2014 Jeg trenger råd og ev erfaringer før julaften for da skal jeg kjøpe dette programmet kanskje. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 Hvorfor er det ingen som svarer på syntheyes trådene mine? Jeg begynner å tro at folk har blokkert seg for å se innleggene mine på diskusjon.no. er alt jeg tar opp uintressant å bare vissvass? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Hvorfor er det ingen som svarer på syntheyes trådene mine? Jeg begynner å tro at folk har blokkert seg for å se innleggene mine på diskusjon.no. er alt jeg tar opp uintressant å bare vissvass? Med tråder så mener du denne? Jeg vil anbefale at du lager tråden i et mer egnet forum. F.eks dette. Godt mulig det er tråder/forum som egner seg bedre for å snakke om videoproduksjon her på diskusjon.no Endret 2. desember 2014 av Uderzo Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 2. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2014 Hvorfor er det ingen som svarer på syntheyes trådene mine? Jeg begynner å tro at folk har blokkert seg for å se innleggene mine på diskusjon.no. er alt jeg tar opp uintressant å bare vissvass? Med tråder så mener du denne?Jeg vil anbefale at du lager tråden i et mer egnet forum. F.eks dette. Godt mulig det er tråder/forum som egner seg bedre for å snakke om videoproduksjon her på diskusjon.no Ok. Nå har jeg lagt ut en syntheyes tråd på linken du ga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå