Gameboush Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Hei! Jeg kjøpte meg AC3 via steam hin dagen og så veldig frem til å spille det nå i helgen. Det tok meg nesten 2 dager å installe det og når det var ferdig igår var jeg glassklar for å game det igjen. Etter det var ferdig har jeg holdt på i ganske mange timer å prøve og finne ut av problemet jeg har med Uplay. Uplayen som blir installert med spillet er en gammel versjon og det går ikke å logge inn på den engang. Så jeg måtte da gå på Ubisofts sider og laste derfra. Så får jeg kommet meg inn og alt er digg, men når jeg skal løse inn cd keyen kommer det en feilmelding at ubisoft serverne er nede og de snart blir fikset. Så ser jeg en feilmelding nedi venstre hjørne av Uplay hvor det står: There is a problem connecting to a Uplay server. We will resolve the issue as soon as possible. Det har vært slik i rundt 20 timer, så har avfeid tanken om at problemet er i min ende. Etter å ha googlet en stund fant jeg ekstremt mange threads om folk som hadde akkurat samme problemet som jeg har. Har også prøvd å ringe Ubisoft sine UK nummer, men nr der er ikke i bruk... Har lagd ticket på Steam og Ubisoft, men de har jo verdens beste kundeservice så går vel noen dager, kanskje uker før jeg får noe svar. Dette har opptatt ganske mye av min tid nå og jeg føler nesten for å bare resignere, men det er jo utrolig leit å gjøre det når man faktisk har kjøpt ett spill fra en legit platform som steam, og det er jo fantastisk at for å spille ubi spill må man gå gjennom det mest ubrukelige programmet noensinne, Uplay. Hvis noen kan hjelpe hadde det vært helt sinnsykt kjekt. Holder på å gro kreft av denne situasjonen her. INGEN av de få løsningene som blir oppgitt i trådene jeg har lest fungerer for meg. HJELP Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Litt trist å tenke på at alle disse ringene å hoppe gjennom blir borte hvis du laster ned en piratversjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Hei, hvis du vill, kan jeg ta en titt for deg gjennom Teamviewer, så kan jeg se om jeg får fikset problemet ditt. Sendt ihvertfall en PM til meg, med id og passord. Har hatt lignende problemer, så kan være jeg kan bistå. Endret 28. november 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Da fant vi ut av hva problemet var. Uplay bruker en proxy, som gjør at det ikke funker, og dermed haket vi vekk dette, som gjorde at det funket igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå