Anonym75896532654 Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Synes det var helt greit jeg, dårlig utvalg med mye utdaterte greier. Men fikk meg en BenQ XL2420Z til 2 lapper og noe annet småtteri som jeg leste pris historikken på. Sparte sikkert noe smått Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 De hadde jo gorenjeplatetopp med 63% avslag, før 10.000 Jada, for all del. Men var 60 cm og det var flere butikker som hadde den/de til samme pris. Men kan jo hende eg var oversett den som du nevner. Om eg hisker rett vae det 2-3 platetopper.. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Lette etter noen harddisker på 2TB, trenger 2 stykk. Fra beste tilbud til laveste standardpris så hadde jeg spart 150,-, men de som hadde tilbudet hadde ikke gratis frakt så jeg hadde bare spart ca 50,- Hahaha BlackFriday er litt hummer og kanari, vanskelig å finne noe hvis man skal ha en veldig spesifik ting. Jeg kjøper jule og bursdagsgaver langt på forhånd. Det beste er å kjøpe julegavene når det er januar/ etterjuls salg :) Da er det skikkelige tilbud da!! Men vi forbrukere er ofte ganske lettlurte, står det 30% rabatt så er det liksom billig uansett hva prisen er andre steder, de fleste gidder nok ikke sjekke priser flere steder heller. Og for å nevne en ting så var det et stort oppslag i VG etc for noen år siden om prisjuks i jula, tror det var Elkjøp eller Ekspert. De hadde satt opp prisene tilsvarende rabatten så varen ble solgt for samme som fullpris etter rabatten. Noen varer ble også dyrere etter rabatten Lenke til kommentar
johar76 Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Tilbud er ikke synonymt med billig.Ja,snarere tvert om i mange tilfeller.20-30% avslag er for lite,spesielt på varer som går ut.De fleste varer har en beregnet kalkyle på 50%,klær,sko og leker nærmere 80%.Knock-off produkt fra kina (sprettball,vaskeklut,små leker etc) over 90% fortjeneste.Det meste går til importør og/eller butikk.Tilbud du liksom,jeg vet Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Har merket meg at mange av tilbudene som gikk i denne Black Friday kampanjen hadde rabaterte priser i forhold til anbefalt utsalgspris ... Må bare si at det var flere selskap som skuffet veldig, deriblant komplett og noen andre kjente (Dustin , netonnet). Har vel blitt for flink til å bruke prisguiden ser jeg... Lenke til kommentar
ojomann Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Who cares? Du bryr deg åpenbart nok til å svare, så, du? You care! Bedre det enn å bli lurt ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå