Shimano Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Er på utkikk etter en trådløs ISDN-telefon som kan kjøre 'dobbelt' når det gjelder linjer - med andre ord ha mulighet for å motta alle samtaler fra to ulike nummer (under samme ISDN-abo) men skille hvilken linje det ringes til med f.eks. ulike ringetoner. Vet at dette er mulig på en del stasjonære ISDN-telefoner men har ikke funnet noe konkret info om dette når jeg har sett specs på trådløse. Noen som vet noe om dette og eventuelt har noen bra modeller å anbefale? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Feil forum? Kom gjerne med forslag til et bedre forum - hvis jeg ikke har blingsa var det det nærmeste jeg kom her på bruket. Takk for konstruktiv og nyttig tilbakemelding... Lenke til kommentar
caluna Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 hehe, var ikke sånn ment. Men kan ikke tenke meg det er mye hjelp å få her, men..kanskje? Jeg har ihvertfall ikke anelse på det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå