fjarle Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Kort tid igjen før Windows Phone-brukere får se fremtiden.– Windows 10 for telefoner vises frem i januar Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 SPANANDE!!! Hvis dette blir knall, vurderer jeg sterkt en WP som neste telefon. Om et års tid. Jeg liker å heie på WP. Jeg bare håper de kommer i mål. Lenke til kommentar
Ulvlithium Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Man får håpe at WP10 bringer med seg like mange eller flere nye funksjoner som WP8/8.1 gjorde. Lenke til kommentar
Sursokk Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Håper Store har bedre utvalg da, syns det har vært tynt med gode apper i tidligere utgaver! Uansett så blir det spennende å se! Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Spent på hvordan det blir seende ut ift. WP i dag. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Windows 10 for telefoner? Jeg trodde litt av konseptet med windows 10 var å kjøre samme OS på telefon, PC og andre enheter. Lenke til kommentar
Gifse Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Windows 10 for telefoner? Jeg trodde litt av konseptet med windows 10 var å kjøre samme OS på telefon, PC og andre enheter. Sitat fra artikkelen: "Fra før er det kjent at neste generasjon Windows blir felles for PC-er, mobiltelefoner og nettbrett"... Lenke til kommentar
Bskill Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Windows 10 for telefoner? Jeg trodde litt av konseptet med windows 10 var å kjøre samme OS på telefon, PC og andre enheter. Det sier seg vel selv at det må visse tilpasninger til i overgangen mellom en 27-tommers pc med mus og tastatur og en 5-tommers touchskjermtelefon.. Om OS-et i realiteten er det samme, vil det måtte opptre på forskjellige måter. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 tja, om man ser på windows 8 har dem jo greid å få det til å fungere bra på både tablet og pc Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Satser på de lar deg speile telefonen i sin helhet direkte i Windows. Lenke til kommentar
FB.030116001705119 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 "I forbindelse med dette arrangementet skal den såkalte «consumer preview»-utgaven av operativsystemet slippes. Microsoft har så langt brukt disse forsmakene som åpne beta-tester, og hvem som helst vil med andre ord kunne laste ned en tidlig utgave av programvaren. Det forutsetter naturlig nok at man er forberedt på å leve med noen småfeil og at det kan komme endringer innen Microsoft er klare for en vanlig utrulling av systemet." Dette er riv, ruskende galt. Developer Preview er ikke beta, men ferdig programvare - det samme som sendes til OEM-ene ved lansering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå