Jakobk Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 (endret) Nesten reprise fra VM! ' E: Headingen til RvP altså Endret 29. november 2014 av Noctua_J Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Lol, det er vel ikke van Gaals feil at de skader seg i kamp? Uflaks it is Hva tror du er grunnen til at de skader seg i kamp? Delvis over/feiltrening, delvis uflaks. Så hvorfor "lol"? 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Oppstår ikke strekkskader om man overbelaster over tid? (som regel) Som regel jo. Kan selvfølgelig også oppstå ved et uhell, men kan ofte unngås ved riktig trening. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Oppstår ikke strekkskader om man overbelaster over tid? (som regel) Som regel jo. Kan selvfølgelig også oppstå ved et uhell, men kan ofte unngås ved riktig trening. Det jeg mistenkte. Nå vet jeg ikke skade historikken til Di Maria, men at det oppstår blant alle skadene til United er nok ikke tilfeldig. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Falcao! Falcao! Falcao! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Oppstår ikke strekkskader om man overbelaster over tid? (som regel) Som regel jo. Kan selvfølgelig også oppstå ved et uhell, men kan ofte unngås ved riktig trening. Det jeg mistenkte. Nå vet jeg ikke skade historikken til Di Maria, men at det oppstår blant alle skadene til United er nok ikke tilfeldig. Som jeg skrev tidligere så har jo vi tydeligvis det dårligste fysioteamet ever, og når du på toppen da sikkert trener litt for mye, da går det som det må gå. Lenke til kommentar
blured Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Men hadde van Gaal tilsvarende skadeproblemer med AZ og Bayern f.eks.? (Kan riktignok se for meg at treningsmengden jevnt over er høyere i Bundesliga enn det en ser i PL, og at det igjen kan føre til at van Gaal presser for hardt (men mulig jeg tar feil). Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Lol, det er vel ikke van Gaals feil at de skader seg i kamp? Uflaks it is Hva tror du er grunnen til at de skader seg i kamp? Delvis over/feiltrening, delvis uflaks. Så hvorfor "lol"? Glem "lol" da, men syntes det ble feil å legge hele skylden på van Gaal Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Kommer vel ikke nærmere rødt kort enn det der? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Syntes det hadde vært greit med rødt Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Soleklart rødt, feig dommer. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 (endret) Var ikkje sistemann, og taklinga var ikkje so ille, greit med gult i mine auge. Fantastisk mål. Endret 29. november 2014 av Karbutar Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Der ja RvP. Mer sånn! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 En forseelse som faller litt mellom 2 stoler. Ikke er det rødt, men gult er alt for lite. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 RVP ER TILBAKE! Lenke til kommentar
blured Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Endelig, fy faen så bra! Svar på tiltale! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 For en avslutning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå