Gå til innhold

Troll er slemminger fordi Pseudo forskning sier det

Jauboi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og de som fast kommenter og mener alle andre har feil og skal alltid kverulere uten egentlig og vite hva de prater om bare for og irritere andre.

Tvilsomt. Dette er i meste fall når deres overbevisning blir truet som flere horder av sauer følger. De som velger å flokke seg på, uten en eneste individuell tanke enn ræva til en annen person på nettet som man ser eksempler av på YouTube personer, de kan rett og slett ikke tenke selv. Noen må tenke for dem.

Om det er slikt at man kaller slike folk som klager på slikt, for troll. Så kan de som blir kalt det, kalle i motsatt retning "en pompøs sekt eller en kult av fjompenisser"

Endret av Jauboi
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

For min del blir man ikke ett troll ved enkeltstående poster - det må mer til, og jeg har sett endel typer som kunne virket som troll, men så gikk det en viss tid, og noe endret seg - om det var jeg som endret innstillingen til "verden", eller om det var "trollet" som ble snill, aner jeg ikke, men sånn virket det i hvert fall

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

når folk snakker om at noe skal bare tåles, så glemmer de ofte at det er den som sier det som oftest sitter på løsningen. Livet er ganske så repeterende kjedelig i seg selv, ikke rart folk flykter fra eget skaperverk

men så skal det sies at folk bruker midler som kan kalles mye forskjellig, men fremdeles er det bare vibrasjoner, ikke substanser eller noen som virkelig sitter bak ordene - fiffig magi, synes jeg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...