hermosa Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Hva betyr parajumper? Er det bare et nytt, jålete ord for vinterjakker som vi har hatt i "alle" år, i forskjellige utførelser, dynejakker etc.? De har også pels mange av dem. Endret 28. november 2014 av Hermosa Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Ordet betyr fallskjermhopper, men det er også ett klesmerke. Er ikke noe fancy ord for noe nytt, kun ett varemerke. Endret 28. november 2014 av aklla Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 28. november 2014 Forfatter Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Ordet betyr fallskjermhopper, men det er også ett klesmerke. Er ikke noe fancy ord for noe nytt, kun ett varemerke. Takk for svar. Jeg forbandt ikke ordet med dette sånn i farten, men uansett forstår jeg ikke sammenhengen mellom fallskjermhopping/paragliding og disse jakkene. Hvis det bare er fordi stoffet er glatt, har jammen jeg også noen parajumpers, uten at jeg har visst det . Men fra spøk til mer seriøst, hva er det som særmerker parajumpers fra andre tilsvarende jakker, ettersom de er så skrekkelig dyre? Er det pelsen? Er den fra utrydningstruede dyrearter? Endret 28. november 2014 av Hermosa Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Populært, gode å bruke, bra kvalitet og stort sett ekte pels. De har billigere jakker også, men en del er veldig dyre ja... Og nei, glatt stoff er ikke bok til å kalle det for en parajumper, det må være av merke parajumper, ikke type Cubas med glatt stoff. Endret 28. november 2014 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå