Gå til innhold

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe V-moda M100 i Norge?


Hakonnn

Anbefalte innlegg

Prisen ligger på ca 1900Kr hos Amazon, men så kommer det jo en bortimot 500Kr oppå der igjen pga merverdiavgift.

 

Er det noen butikker/nettsider her i Norge som selger V-Moda M100? Eventuelt noen som kan være behjelpelige med å sende fra utlandet og merke forsendelsen som gave? Har lett en del innlands, men kan ikke si og finne noen som selger de.

 

Takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg har ikke sett noen med de i norge. Prisen ville uansett blitt mer en hva det vil koste fra utlandet + mva og fortolling.

har selv bestilt m-80 fra amazon og m-100 fra v-moda-

Hva blir det billigste alternativet tror du? AmazonUK, AmazonUS eller V-Moda?

 

Selv kjøper jeg fra ebay, har kjøpt to par ørepropper derfra for 800kr parret, endte opp med å betale 1000kr for hver av dem da tror jeg, og måtte vente en måned....

Endret av mrdalesen
Lenke til kommentar

 

 

Jeg har ikke sett noen med de i norge. Prisen ville uansett blitt mer en hva det vil koste fra utlandet + mva og fortolling.

har selv bestilt m-80 fra amazon og m-100 fra v-moda-

Hva blir det billigste alternativet tror du? AmazonUK, AmazonUS eller V-Moda?

 

Selv kjøper jeg fra ebay, har kjøpt to par ørepropper derfra for 800kr parret, endte opp med å betale 1000kr for hver av dem da tror jeg, og måtte vente en måned....

 

Det er så mye fake shit på eBay at jeg ikke er sikker på om jeg tør når jeg først skal handle en såpass dyr vare.. Mulig jeg hører med en kompis i Tyskland da jeg ser de selger de der.

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg har ikke sett noen med de i norge. Prisen ville uansett blitt mer en hva det vil koste fra utlandet + mva og fortolling.

har selv bestilt m-80 fra amazon og m-100 fra v-moda-

Hva blir det billigste alternativet tror du? AmazonUK, AmazonUS eller V-Moda?

 

Selv kjøper jeg fra ebay, har kjøpt to par ørepropper derfra for 800kr parret, endte opp med å betale 1000kr for hver av dem da tror jeg, og måtte vente en måned....

 

Det er så mye fake shit på eBay at jeg ikke er sikker på om jeg tør når jeg først skal handle en såpass dyr vare.. Mulig jeg hører med en kompis i Tyskland da jeg ser de selger de der.

 

selv fikk jeg skikkelige varer begge gangene, men begge kom fra japan.... fra kina blir det mer tvilsomt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...