OHJohansen Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Ting kan tyde på at selskapet mener alvor.Skal Apple utfordre Oculus og Samsung? Lenke til kommentar
VonGrav Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Bare så synd at man sitterigjen med samme følelse som alt for mange runder i tekoppene på tivoliet... 2 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Bare så synd at man sitterigjen med samme følelse som alt for mange runder i tekoppene på tivoliet... Synd for deg at du ikke vet hva du snakker om Det er en minioritet som sliter med motion sickness i Oculus Rift DK2 i dag sammenlignet med DK1. VR utviklingen går utrolig fort fremover nå for tiden, å de eneste som stort sett er negative til det er de som selv ikke har prøvd å ha et VR headsett over hodet å drar gjerne paraleller til 3D hypen som var for et par år siden, uten at de selv forstår hvor enorm forskjellen er. Når Oculus får ut konsumer versionen iløpet av nyåret tipper jeg nok særdeles mange vil endre tonen sin 1 Lenke til kommentar
joakimgr Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Nok en gang skal apple herme etter konkurentene 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-187564 Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Nok en gang skal apple herme etter konkurentene Spør du meg så ser jeg på det som en positiv ting med mer konkurranse i markedet, men det er jo min mening da.. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Nok en gang skal apple herme etter konkurentene Mulig det, men lurer litt på hvilke konkurrenter du mener Apple hermer etter med sine VR-relaterte patentsøknader fra 6-8 år tilbake? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå