tommynecro Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Vurderer sterk denne jeg også! Noen andre som har tanker om PCen, Komplett Gamer - Crazy Black Friday? Er det stor forskjell på i5´n og i7? Det er selvfølgelig forskjell på de. Når det er sagt så er ikke 4690k en dårlig processor og duger mer enn nok for 99% av spiller der ute. Det er vel heller litt andre ting som suger med det tilbudet. Som hva da? har lite peiling om dette PSU er ikke gold rated, noe du bør ha spesielt på en ulåst processor, kabinettet har komplett spart på og er drøyt sagt stygt med dårlig ventilering. Kombiner dette med at pakken ikke inkluderer noen CPU kjøling untatt stock i5 kjøler så er dette like fristende som en mørk bakgate i bronx. Du ber om det Du får også ganske mye bedre SSD for noen kroner mer (30-50 kr). Pakken har heller ingen lagringsplass utenom SSD. Tastatur/mus er dårlig for noen som spiller en del. Det positive med pakken er at den har en god processor som kan overklokkes til et beist hvis du er litt heldig. Bra GPU og brukbar ram / HK for prisklassen. Lykke til Endret 28. november 2014 av tommynecro Lenke til kommentar
Alak87 Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Yes, er dette jeg også har kommet frem til. Men synes pakka er veldig god uansett, så for mitt bruk er det nok. Jeg kan evt. kjøpe og installere en CPU kjøler til senere, trenger ikke noe mer enn en CM Hyper 212 Evo til senere (selv om installasjonen kommer til å være noe dritt). PSU kan byttes ved en senere anledning, og kabinettet, selv om det ikke er det beste eller det peneste på markedet, funker for mitt bruk og har fått greie reviews på nett der jeg har sett ellers. Så med CPU'en, Ram'en, GPU'en og investering i en litt bedre SSD (samt. en HDD jeg skal ordne senere), så synes jeg pakka er bra med garanti og kjapp levering. Og jeg slipper å filke med byggingen ;D. I aer happy! Lenke til kommentar
tommynecro Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Det viktigste med en ny pc er at man selv er fornøyd. Det betyr egentlig null hva noen andre sier. Jeg har vært en AMD fan siden jeg husker og er det fortsatt. Kjører dessverre intel akkurat nå siden AMD ikke har nubbesjangs på områder jeg trenger kraft til, men har tidligere kjøpt inn AMD over intel selv om intel var det billigere og bedre valget. YOU DO WHAT MAKES YOU HAPPY Lenke til kommentar
ArianJohnsen Skrevet 28. november 2014 Forfatter Del Skrevet 28. november 2014 Det viktigste med en ny pc er at man selv er fornøyd. Det betyr egentlig null hva noen andre sier. Jeg har vært en AMD fan siden jeg husker og er det fortsatt. Kjører dessverre intel akkurat nå siden AMD ikke har nubbesjangs på områder jeg trenger kraft til, men har tidligere kjøpt inn AMD over intel selv om intel var det billigere og bedre valget. YOU DO WHAT MAKES YOU HAPPY Jeg har da en hdd og har oppgradert ssd'n til 240gb. Har også byttet kabinet til Fractal Design Define R4 Anbefaler du å endre psu? vis ja, noen tips som ikke koster skjorta ? Lenke til kommentar
tommynecro Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Det viktigste med en ny pc er at man selv er fornøyd. Det betyr egentlig null hva noen andre sier. Jeg har vært en AMD fan siden jeg husker og er det fortsatt. Kjører dessverre intel akkurat nå siden AMD ikke har nubbesjangs på områder jeg trenger kraft til, men har tidligere kjøpt inn AMD over intel selv om intel var det billigere og bedre valget. YOU DO WHAT MAKES YOU HAPPY Jeg har da en hdd og har oppgradert ssd'n til 240gb. Har også byttet kabinet til Fractal Design Define R4 Anbefaler du å endre psu? vis ja, noen tips som ikke koster skjorta ? https://www.komplett.no/corsair-cx-500w-psu/635831#!tab:info Lenke til kommentar
ArianJohnsen Skrevet 28. november 2014 Forfatter Del Skrevet 28. november 2014 Det viktigste med en ny pc er at man selv er fornøyd. Det betyr egentlig null hva noen andre sier. Jeg har vært en AMD fan siden jeg husker og er det fortsatt. Kjører dessverre intel akkurat nå siden AMD ikke har nubbesjangs på områder jeg trenger kraft til, men har tidligere kjøpt inn AMD over intel selv om intel var det billigere og bedre valget. YOU DO WHAT MAKES YOU HAPPY Jeg har da en hdd og har oppgradert ssd'n til 240gb. Har også byttet kabinet til Fractal Design Define R4 Anbefaler du å endre psu? vis ja, noen tips som ikke koster skjorta ? https://www.komplett.no/corsair-cx-500w-psu/635831#!tab:info Da begynner det å se bra ut vel ? Lenke til kommentar
Holter Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Okey, takker! Ble denne med en bedre SSD:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå