harald_ Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Noen som har lest den boka? Jeg skal levere book report om den neste fredag... er på side 8 Hvis du har lest den PLZ msg me! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Kanskje boka er verdt å få med seg? Bruk fritiden du valigvis ødsler her på formuet i den kommende uka, og les boka! Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 lett for deg å si! har enda en bok jeg skal lese. Jeg blir helt satt ut når jeg skal lese to bøker sammtidig. Blander sammen persjoner i bøkene osv. BTW. jeg hater å lese engelsk! Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Oups... dobble post... Lenke til kommentar
Jan Andre Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 GJØR LEKSENE DINE DA:::: KANKE SLUNTRE UNA HELE TIDEN !!!!! DU MÅ SETTE ET STANDPUNKT I LIVET DITT;,,, livet er ikke bare lek og morro... litt seriøst også!!! Lenke til kommentar
lodott Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 GJØR LEKSENE DINE DA:::: KANKE SLUNTRE UNA HELE TIDEN !!!!! DU MÅ SETTE ET STANDPUNKT I LIVET DITT;,,, livet er ikke bare lek og morro... litt seriøst også!!! puddel_fitte: store bokstaver og masse utropstegn er ikke tøft. Lenke til kommentar
Jan Andre Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 VAR IKKE MENINGEN AT DET SKULLE VÆRE DET HELLER!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå