xibriz Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Jeg tenker å bruke 10-15k. Hva er best? 65" TV eller 100" lerret med prosjektor? Hva er fordeler/ulemper med det ene eller det andre? Jeg har aldri eid en prosjektor, men vurderer det til kjellerstuen. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Siden det er kjellerstue regner jeg med det er et mørkt rom? Hvis du har god lyskontroll + god plass så anbefaler jeg prosjektor. Jeg har 106" lerret selv, og jeg ler nesten når andre jeg kjenner snakker om å kjøpe "stor" 65" TV. Mange argumenterer med at TVer har bedre bilde, men dagens prosjektorer har faktisk svært godt bilde og gir en helt annen kino effekt enn hva TV gjør. 1 Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 28. november 2014 Forfatter Del Skrevet 28. november 2014 Ja, det er bare ett avlangt vindu høyt oppe på veggen, så det er greit å sperre av. Jeg tenker kanskje denne: https://www.komplett.no/benq-3d-dlp-projektor-w1500/782247 Og dette: https://www.komplett.no/elite-screens-100-elektrisk-lerret/583667 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Siden det er kjellerstue regner jeg med det er et mørkt rom? Hvis du har god lyskontroll + god plass så anbefaler jeg prosjektor. Jeg har 106" lerret selv, og jeg ler nesten når andre jeg kjenner snakker om å kjøpe "stor" 65" TV. Mange argumenterer med at TVer har bedre bilde, men dagens prosjektorer har faktisk svært godt bilde og gir en helt annen kino effekt enn hva TV gjør. Ja, en får jo med kostnadene ved pæreskift og støy fra projektor, ellers så er det ikke store forskjellen Projektor er fint om en har stort nok rom så en får plass til minst 100", med tilsvarende høytalere, for lyden er minst halve opplevelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå