mobilen.no Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Men du må på nettet for å få tak i den.TEST: Honor 6 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Fra faktaboksen: Kamera: 16 megapiksler, +5 megapiksler frontkamera med vidvinkel.Det står 13 Mp andre steder i artikkelen og i prisguiden. Hva er riktig? Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Er ordboka like intelligent som på andre kjente merker, slik at ordene kommer opp automatisk når man skriver sms osv? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Er ordboka like intelligent som på andre kjente merker, slik at ordene kommer opp automatisk når man skriver sms osv? Om den ikke er det, så er det bare å laste ned ett tastatur som er det. Er veldig godt fornøyd med ordboka til Swiftkey. Endret 28. november 2014 av Complexity 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Huawei kommer alltid på 1. plass hos meg. Jeg har likt dem i noen år og pris ytelse forhold er det få som kan konkurere med 1 Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 "Honor 6 yter godt i de fleste av testene vi har gjort, men i 3D Mark havner den et stykke ned på listen. Dette kan ha sammenheng med hvordan testen er tilpasset brikkesettene i de ulike telefonene." Eller "kanskje" det har noe med hvilken GPU som er implemenert i SoCen telefonen bruker? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Hvordan er kameraet på denne i forhold til Galaxy S4? Kjøpte meg nettopp en S4+ til omtrent samme pris som denne, men ser denne har bedre specs på papiret iallfall, og hvis den har like bra (eller bedre) kamera, så sender jeg kanskje S4-en i retur. Lenke til kommentar
NOWI Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 På nettbutikkene som fører Honor 6 står det ingenting om at den støtter NFC, mens dere skriver at vi kan glede oss over at den gjør det. Er det flere versjoner av telefonen enn den som selges i norske butikker per nå? 2 Lenke til kommentar
Rtodto Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Hvordan er kameraet på denne i forhold til Galaxy S4? Kjøpte meg nettopp en S4+ til omtrent samme pris som denne, men ser denne har bedre specs på papiret iallfall, og hvis den har like bra (eller bedre) kamera, så sender jeg kanskje S4-en i retur. send s4 tilbake, honor 6 er overlegen på alle områder! 2 Lenke til kommentar
Dessverre_;-) Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Dette tror jeg er en veldig bra telefon til en overkommelig pris. Dette viser at de andre store mobil produsentene til en viss grad over priser produktene sine. Og når det gjelder launcher (desktopen) så er jo det noe av det fine med Android, liker du det ikke, bytt til noe annet. Det finnes sikkert over 20 forskjellige på Google play og velge mellom. Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Så det finnes en versjon med 32 GB lagringsplass? Lenke til kommentar
polljen Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Jeg hadde tidligere Huawei P6, og da den gikk dukken p. g. a. "brukerfeil" så ville jeg prøve Sony Z2. Jeg savner faktisk Huaweien så nå er Honor bestilt. Vi har også flere "billigtelefoner" fra Huawei i familien som fungerer særs bra. Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Ser bra ut denne. Ikke mer enn 2700 kr heller. Får håpe noen her inne får testet den og kanskje kan gi en tilbakemelding. Lenke til kommentar
en_stor_tomat Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 No thanks med den prosessoren. Tidligere Exynos prosessorer med samme konseptet har rett og slett verdt trege. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Treg prosessor? Ifølge ytelsestestene i artikkelen, så ser den da ikke spesielt treg ut? Lenke til kommentar
G Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) På nettbutikkene som fører Honor 6 står det ingenting om at den støtter NFC, mens dere skriver at vi kan glede oss over at den gjør det. Er det flere versjoner av telefonen enn den som selges i norske butikker per nå? Du har rett i en ting, og det er usikkerheten. Vi må alle her på berget, leve med denne. Det kan lønne seg å dobbeltsjekke eller trippeltsjekke hvilken spesifikk variant av modellene som blir solgt. Gjelder også andre merker og modeller enn Huawei eller Honor. Når man sjekker Honor 6 mot GSMarena så finner man modellene: Available versions: - H60-L01 TDD LTE (Single SIM) - H60-L02 FDD&TDD LTE, WCDMA - H60-L12 FDD LTE, WCDMA, NFC - H60-L12 FDD LTE, NFC http://www.gsmarena.com/huawei_honor_6-6461.php Det tyder på at det leveres modeller både med og uten NFC. Samt en rekke andre små forskjeller. Endret 1. desember 2014 av G Lenke til kommentar
polljen Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Etter å ha brukt min nye Honor 6 noen timer så sitter jeg med mange positive inntrykk og et par (små?) irritasjonsmoment. Irritasjonen er dog ikke så stor at den drar helhetsinntrykket ned noe særlig.Jeg har hatt et par Huawei-telefoner så det var særdeles lett å sette seg inn i denne. Den føles lett, størrelsesmessig så ligger den bedre i hånden enn min Sony Z2 selv om forskjellen i bredde er liten.Den virker responsiv og rask når det gjelder vanlig bruk, krevende spill o.l. er uansett ikke noe for meg så det får jeg ikke testet. Skjermen virker behagelig.Den bringer tilbake gode minner fra da jeg hadde Huawei P6. Snarveiene er betydelig bedre enn de er på min Z2 og full på høyde med de jeg opplevde på Samsung S4.Kamera har jeg ikke sjekket siden jeg uansett hovedsaklig bruker "vanlige" kamera til slikt og mobilkamera er kun til bruk når det er eneste alternativ.Artikkelforfatter synes musikkspilleren har litt lav lyd, men den er på ingen måte lavere enn den er med min Z2 og det jeg har opplevd med Samsung sin S-serie. Jeg bruker dog kun "vanlige" propper og ikke headset.Utseendemessig så synes jeg den er grei, men den kan nok virke for "blank" og "glatt" for enkelte.SÅ til irritasjonsmomentene. I statuslinjen så vises ikke hvilket type datanett man til en hver tid er koblet til (4G, 3G eller Edge), den viser kun "piltegn" som indikerer opp-/nedlasting av data.Siden med Varsler fungerer som på de fleste telefoner, men det synes å mangle en "knapp" for å fjerne alle varslene på siden. Når jeg innstallerte en del nye apper så måtte jeg klikke på (starte)hver enkel for å få den bort fra "Varsler" og statuslinje, og akkurat det er mitt store irritasjonsmoment. Det er dog på langt nær stort nok til å få meg til å kvitte meg med telefonen. Honor 6 blir nok min hovedtelefon fremover og min Z2 vil kankje lete etter noen i familien som ønsker å "arve" den.PS!! Det fulgte IKKE ørepropper med telefonen, nå er det ikke et problem for meg siden jeg normalt ikke bruker de som følger med telefoner. Endret 3. desember 2014 av polljen 1 Lenke til kommentar
titus Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Til 2 700 kr bør jeg kjøpe denne eller S4 Active til kona? Er fornøyd, men ikke kjempefornøyd med min S4 Active. Kameraet kunne vært bedre, samtalekvaliteten varierende - men den er jo vanntett da... Returnerte en Huawei telefon for et par år siden pga elendig samtalekvalitet. Noen erfaringer med denne? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Har noen innstallert Google Now launcher eller annen launcher og kan bekrefte at man da får app-drawer? Hvor mye bloatware er det på denne? Er det mulig å fjerne? Kan noen som har kjøpt Honor 6 fra komplett bekrefte at det ikke finnes NFC, til tross for at testen i tek.no viser at man får NFC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå