Gå til innhold

LG G3 vs Xperia Z2

niloy

Anbefalte innlegg

Tenker å benytte meg et av tilbudene idag under Black Friday og skaffe meg en android. Ser at LG G3 og Xperia Z2 er på tilbud idag til 3k. Frister veldig å kjøpe en av dem.

Xperia Z2 over LG pga kamera, vanntett, batteri og RAM. Eneste ulempe jeg ser er glass bak, litt rart å holde etter hva jeg har lest her på forumet, mangel på støtte framover? Sony lanserer jo to toppmodeller i året, føler at Z2 går i glemmeboksen om ikke så lenge når det kommer til oppdateringer (får android 5, men etter det? godt mulig jeg tar feil her).

G2 over Z2 fordi design, skjerm, utskiftbar batteri. Eneste som trekker ned er RAM i forhold til Z2. Hadde lett kjøpt denne uten tvil om det ikke hadde vært for RAM. Ser også at komplett selger denne til 4k med trådløs lader, men laderen synes jeg er unødvendig da du må bruke kabel. Ikke helt trådløst..

Ønsker i utgangspunktet å skaffe meg en tlf jeg kan ha i en lenger periode (pleier som regel å bytte tlf etter 1.5 - 2 år). Derfor tenkte jeg at Z2 kunne vært mer praktisk mtp RAM.

Trenger litt hjelp til valg. Vil jeg klare meg med 2GB RAM (LG G3) i ca 2 år framover? ELler er Z2 det beste valget?

Bruksområder: Det vanlige, spill (noe 3D, mest racing da), browsing, kamera.

Endret av niloy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har LG G3 nå, og kan absolutt anbefale denne :)
Har ikke hatt noen problemer i forhold til RAM som du nevner - og det kommer jo Lollipop snart og, og denne skal utnytte RAM enda bedre :)

Har prøvd Z2 og endel og er ingen dårlig mobil det heller, men jeg tenker det som om at du om du trenger enn vanntett mobil - gå for Z2, om du vil ha en litt større skjerm (med fortsatt omtrent samme størrelse - siden LG G3 har veldig liten kant) så gå for G3

Om du trenger den trådløse ladderen er det like greit å kjøpe den utenom - får den for rundt 300-400, så billigeste blir nok på Elkjøp.no.
Trådløs lader er forresten gull :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...