Transon Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Hallo På mandag oppdaget jeg en uthevelse på haken, kan likne på en kvise som er "umoden". Jeg prøvde å få den mindre eller vekk ved å poppe den, men det kommer bare en blank veske ut i stedet, så begynnte det å blø. Noe anelse på hva det kan være, det ligner regelrett på et sår nå, men kulen er der og det vesker enda hvis jeg klemmer på den/det. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) Inngrodd hår? Evt. har du klemt for tidlig. Kanskje HAKEKREFT? Slutt i alle fall med å pirke borti det. Endret 27. november 2014 av Star Fox Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Du burde la det være selv om det er vanskelig. Hvis det er ille så kan du legge en isbit på en liten stund, det får det til å føles ømt og gjør den litt mindre. Jeg har egentlig ikke noen tips annet enn å la den være. Hvis du får sånne ofte finnes det enkelte medisiner mot det. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Hvis du får sånne ofte finnes det enkelte medisiner mot det. Som hva da? Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Tipper det er en kvise du har prøvd å ta for tidlig. Gi den ett par dager UTEN å pirke, så vil du nok se den blir gul. Husk at hvis du først skal poppe den må du ta sikkerlig i, slik at rota og alt kommer ut. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Som hva da? Jeg husker ikke hva de heter, dessverre. Men drar man til en hudlege får man nok svaret. Jeg hadde endel sånne i en periode med mye stress, og hudlegen satt meg på en pillekur i 5 uker. Har bare hatt en sånn siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå