Travellingman Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Finnes det her? Om ikke kan dere vurdere å innføre det? Chromebooks har økende popularitet og selger bra i Norge nå. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Hva synes du er bra med chromebooks utenom prisen? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Finnes det her? Om ikke kan dere vurdere å innføre det? Chromebooks har økende popularitet og selger bra i Norge nå. Hvor stort er det nåværende omfanget av prat rundt Chromebooks på forumet her? Vi har allerede en kategori for bærbare datamaskiner og jeg kan ikke se at Chromebook blir diskutert nevneverdig. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Det er eventuelt mulig å lage en egen tråd for generell Chromebook-diskusjon i Bærbar-forumet.. Mulig det finnes allerede, har ikke sett Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 Finnes det her? Om ikke kan dere vurdere å innføre det? Chromebooks har økende popularitet og selger bra i Norge nå. Hvor stort er det nåværende omfanget av prat rundt Chromebooks på forumet her? Vi har allerede en kategori for bærbare datamaskiner og jeg kan ikke se at Chromebook blir diskutert nevneverdig. Det finnes egne forum og steder på sosiale media der det diskuteres mye Chromebooks, men om dere ikke er interessert i det her inne so be it.... Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Det finnes egne forum og steder på sosiale media der det diskuteres mye Chromebooks, men om dere ikke er interessert i det her inne so be it.... Men spørsmålet er jo hvorfor Chromebook fortjener en egen kategori? Skiller den seg såpass ut fra andre laptops at den fortjener en egen kategori? Vi vurderer alltid behovet for nye kategorier utifra aktivitet og forventet aktivitet. Så når folk ønsker at det opprettes en ny kategori for noe så må vi nesten se om det er aktivitet til å legitimere enn egen kategori. Akkurat nå kan jeg ikke se at det er tilfelle for Chromebooks og jeg er også usikker på om aktiviteten vi kan forvente er nok til å legitimere en egen kategori når paraplybetegnelsen "bærbare PC-er" fungerer utmerket til det samme. At det diskuteres mye Chromebook på andre sosiale medier er ikke automatisk synonymt med at behovet er sterkt her. Så hvis vi oppretter en kategori og den er tilnærmet død så er verdien av kategorien ganske liten. I tillegg kan vi risikere at den fremstår såpass død at det til og med kan skremme vekk brukere fra å delta fordi de ønsker å delta på aktive forum, ikke i kategorier hvor det er 1-3 aktive tråder. Vi oppretter gjerne kategorier for "nisje"-kategorier hvis det er aktivitet til å forsvare valget. Som sagt, jeg kan ikke se at Chromebook blir diskutert i nevneverdig omfang på forumet, og det var derfor spurte deg som er tilhenger og ønsker å diskutere Chromebook om hvor mye det diskuteres per dags dato. Som oftest når man får henvendelser om nye kategorier er det fordi det enten eksisterer en stor samletråd som er såpass aktiv at man ser hensikten ved å opprette en ny kategori og hvor det er enklere å fordele opp et stort omfang av spørsmål. Vår interesse ligger altså i å gi en god opplevelse til brukerne og en hensiktsmessig kategori-inndeling som gir aktive kategorier. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå