Bulle Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) Har en Synology NAS DS213j. Fikk tips om at jeg burde deaktivere standard admin-konto og opprette en ny. Gjorde dette, men da fikk jeg tilgangsproblemer via den noden som heter Nettverk i Windows Utforsker. Antagelig har jeg svart ja til at jeg skal huske brukernavn og passord (den gamle admin-kontoen) da jeg koblet til første gangen. Når jeg nå skal finne delte mapper via denne noden som heter Nettverk i Utforsker så nektes jeg tilgang. Hvordan får jeg Windows Utforsker til å spørre meg om nye kontodetaljer? (Har foreløpig rullet den gamle admin-kontoen tilbake) Endret 27. november 2014 av Bulle Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 2. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2014 omstarte pc. Vil ikke si at det hjalp Lenke til kommentar
overlynx Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Sjekk kontrollpanel, legitimasjonsbehandling? 1 Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2014 Sjekk kontrollpanel, legitimasjonsbehandling? Glimrende forslag. Faktisk noe jeg aldri har vært borti tidligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå