AnonymDiskusjon Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Lurer på om jeg ikke skal prøve å finne finne min første kjæreste, og har undret over dette en stund - hva gjør folk når dere er med dama? Er godt oppe i 20 årene, og har så og si null erfaring med forhold. Anonymous poster hash: 77d39...b78 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 I fuck her right in the pussy. Lenke til kommentar
Populært innlegg Malvado Skrevet 27. november 2014 Populært innlegg Del Skrevet 27. november 2014 Man ser fort hvem som har dame og hvem som ikke har det... Har man dame ser man fort at tiden går litt fortere , man lager mat sammen , man spiser sammen , man ser kanskje på tv / serie sammen , spiller sammen (om man har en nerdedame) , prater /diskuterer ting sammen osv... Min hverdag er noe alla dette : *Våkner om morgenen sammen med kona , gir henne en klem / nuss og sier god morgen / elsker deg (hun gjør det samme om hun våkner først). *Vi vekker ungene sammen og klær på dem og gjør dem klar for barnehagen , prater litt mens vi gjør det og har det trivelig med barna. *Kjører til jobb sammen etter å ha levert ungene i barnehagen , hender man får litt "kos" i bilen på vei til jobb som et stryk på kinnet , en liten flørt med hånda der nede eller andre ting som lover å gjøre kvelden spennende for begge når den tid kommer. *Prater en god del med kona på vei til jobb og det går på hverdagslige ting , problemer , forhåpninger osv. *Sender henne også tekstmeldinger til ca matpausen hennes , får koselige meldinger tilbake , av og til bilder av ungene om de er hjemme pga sykdom. *Så møtes vi etter jobb og henting av unger i barnehagen , avhengig av når på dagen vi møtes så blir det kanskje matlaging sammen , felles middag og tid til lek med barna. *Kvelden er reservert oss foreldre med mindre barna krever sitt , isåfall kan ting bli utsatt til en annen dag eller at man tar en kjapp en om det lar seg gjøre. Det er ikke snakk om sex hver dag , men nok til at begge to føler seg elsket og er fornøyd. 12 Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Man ser fort hvem som har dame og hvem som ikke har det... Har man dame ser man fort at tiden går litt fortere , man lager mat sammen , man spiser sammen , man ser kanskje på tv / serie sammen , spiller sammen (om man har en nerdedame) , prater /diskuterer ting sammen osv... Min hverdag er noe alla dette : *Våkner om morgenen sammen med kona , gir henne en klem / nuss og sier god morgen / elsker deg (hun gjør det samme om hun våkner først). *Vi vekker ungene sammen og klær på dem og gjør dem klar for barnehagen , prater litt mens vi gjør det og har det trivelig med barna. *Kjører til jobb sammen etter å ha levert ungene i barnehagen , hender man får litt "kos" i bilen på vei til jobb som et stryk på kinnet , en liten flørt med hånda der nede eller andre ting som lover å gjøre kvelden spennende for begge når den tid kommer. *Prater en god del med kona på vei til jobb og det går på hverdagslige ting , problemer , forhåpninger osv. *Sender henne også tekstmeldinger til ca matpausen hennes , får koselige meldinger tilbake , av og til bilder av ungene om de er hjemme pga sykdom. *Så møtes vi etter jobb og henting av unger i barnehagen , avhengig av når på dagen vi møtes så blir det kanskje matlaging sammen , felles middag og tid til lek med barna. *Kvelden er reservert oss foreldre med mindre barna krever sitt , isåfall kan ting bli utsatt til en annen dag eller at man tar en kjapp en om det lar seg gjøre. Det er ikke snakk om sex hver dag , men nok til at begge to føler seg elsket og er fornøyd. Bare for å ha nevnt det, så er jeg i ett lykkelig forhold på 4. året nå, og vi har nylig fått barn. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Bare for å ha nevnt det, så er jeg i ett lykkelig forhold på 4. året nå, og vi har nylig fått barn. Kjempebra! Men du forstår sikkert at svar som egentlig ikke gir TS så mye svar på det han lurer på kan få litt krasse svar fra andre? De fleste av oss menn "puler" når man er i forhold , hvis ikke så hadde jeg ikke vært far til tvillinger og du trolig ikke til barnet ditt , men det er langt mer enn bare å pule og jeg mener at vi menn bør være gode nok til å faktisk redegjøre litt for hva dagen vår i et forhold går ut på så vi blir kvitt de helvetes idiotiske stereotypene. 7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. november 2014 Forfatter Del Skrevet 27. november 2014 -snip- Takk for utfyllende tilbakemelding Jeg kan se for meg at denne problemstillingen utgår noe når man har vært sammen en god stund, og bor sammen. Skulle gjerne ha hoppet direkte dit... men det går naturligvis ikke Hva gjorde dere typisk sammen tidlig i forholdet, når dere ikke var samboere? Altså når dere enten er hos ham eller henne. Foruten sex. Anonymous poster hash: 77d39...b78 2 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 I starten var det en del turer på kino (vi har felles interesser) , vi dro på forskjellige restauranter sammen , vi så film sammen (og fortsatt) Tv serier , litt trening på 3T , svømming (jeg jobber i svømmeanlegg ) går turer for å slappe av , ferie sammen og mye mye annet. Husker at jeg inviterte henne hjem dag 2 ( hadde møtt henne ute på byen helgen før) og vi pratet og koset oss sammen (mye kyssing) , så må jeg innrømme at ting rett og slett bare falt på plass , hun flyttet inn til meg etter en stund og vil tilbrakte stadig mer tid sammen. Mener at vi har gjort det meste sammen ,turer til fjellet , turer til stranda , ute på munkholmen , spise middag ute (noe som er trivelig i starten av forholdet da man blir litt mer kjent sånn uformelt) og etter hvert ble hun innført til vennekretsen min. 1 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Hvis du må jobbe for et forhold så er det ikke verdt det, blir det et ork så er du sammen med feil person.Når du møter den riktige så merker du at ting faller på plass, du kan være deg selv, det blir ikke pinlige stillheter og dere blir glad av å se hverandre og savner hverandre når dere er borte fra hverandre.Å være en god kjæreste handler ikke om å være så snill som mulig eller å ofre alt eller gjøre alt for en person. En slik kjæreste går man lei av og bytter ut. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. november 2014 Forfatter Del Skrevet 27. november 2014 Føler det kommer til å bli et ork uansett jeg. Men kanskje verdt det etterhvert når man kan være fornøyd med å bare være i hverandres selskap... Mener du at hvis det føles som et ork å tilbringe tid med vedkommende, så er det ikke rett person? Skal nevnes at jeg er introvert så det holder, så jeg vil nok synes det vil være et ork i starten uansett Anonymous poster hash: 77d39...b78 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Og jeg mener at vi menn bør være gode nok til å faktisk redegjøre litt for hva dagen vår i et forhold går ut på så vi blir kvitt de helvetes idiotiske stereotypene. Jævli godt sagt. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) Å være en god kjæreste handler ikke om å være så snill som mulig eller å ofre alt eller gjøre alt for en person. En slik kjæreste går man lei av og bytter ut. Hjelper hvertfall ikke å være egoist. Selv så prøver jeg å være så snill som mulig...uten at det er noe problem. Og det er hun tilbake. Og vi har vært sammen i 10 år. Endret 27. november 2014 av Knut A. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) Du har ting du liker å gjøre, og det har hun også. Det dere begge liker å gjøre kan dere gjøre sammen. Kan være filmtitting, yoga, matlaging, sex (de fleste par har denne til felles), svømming, ski, ligge hele dagen i sengen og dra seg (veldig populær hos min eks), osv. Og så kan dere kanskje begge prøve ut litt nye ting som den andre liker som dere i utgangspunktet ikke hadde lyst/tenkt å prøve Forhold handler jo om å gi og ta, og ofte vet man ikke hva man liker før man har prøvd. Man kan også gjøre aktiviteter/spise på restaurant/ta noen pils sammen med hverandres venner. Jeg finner alltid stor glede i å bli kjent med min partners nærmeste venner, det forsterker liksom også båndene jeg har til partner. (Jeg mener her at partner er med altså)Ellers, om pengene strekker til, kan man reise vekk og ta en liten (eller stor) ferie sammen. Dette er alltid en slager, masse å gjøre og det skaper felles minner. Og kanskje litt brunfarge som igjen får opp selvtilliten og sexlysten Hehe. Neida, joda. Edit: Underveis vil man selvsagt snakke en del sammen (eller, man må ikke, men jeg liker det), og bli ganske godt kjent. Etter hvert som man blir tryggere på den andre vil man åpne opp mer, fortelle mer, gjøre mer, det er en slags god spiral. F.eks. setter jeg veldig pris på å høre på god musikk med min partner om jeg føler meg trygg på henne og at hun kan "respektere" musikken (jeg hører vanligvis ikke på yndlingsmusikken sammen med få personer fordi jeg føler meg ansvarlig for at de liker den, noe jeg finner litt ubehagelig). Edit2: Malvado jeg likte veldig godt din ærlige beskrivelse av dagen til deg og kona Høres ut som et fint forhold. Endret 27. november 2014 av Sitronsaft 2 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Nå er jo jeg dama da, men . Vi er kanskje litt mer "joined at the hip" enn de andre parene jeg er venner med. F. eks går vi nesten alltid i kjelleren og henter klesvasken sammen, og henger opp sammen . Hvis jeg støvsuger gjør han noe annet i mellomtiden eller etterpå. Dette er jo ikke ting man gjør når man ikke bor sammen, men for oss har det gått automatisk at vi ønsker å gjøre ting FOR hverandre, og MED hverandre. For meg er det viktig at vi kan være sammen uten at vi må underholde hverandre hele tiden. At vi klarer å være "alene" når vi er sammen også, spesielt fordi vi har veldig liten leilighet. Da mener jeg ikke at det ikke er lov til å snakke på flere timer eller lignende, men rett og slett sitte og pusle med hver vår ting (skolearbeid, håndarbeid, tegning, gaming, lese) uten å føle at man blir oversett eller gjør noe feil. Har inntrykk av at mange av venninnene mine stresser mye med at ting skal være perfekt hele tiden. Det er alltid en gave som skal kjøpes, de baker muffins for å få "husmorpoeng" (i deres hjerne hvertfall) og er sure inni seg fordi typen ikke rydder på bordet... Høres ikke noe hyggelig ut . Det viktigste er i grunnen at dere gjør ting dere trives med. Det må dere bare finne ut av som par. Liker dere å være mye hjemme, liker dere å besøke venner/at venner kommer på besøk (vil dere gjøre aktiviteter med venner, gå fjelltur, spille brettspill med dem, ta kurs, dra på bowling eller kino?), prøve en ny middagsoppskrift? Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Hører på kjerringa mase Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Man ser fort hvem som har dame og hvem som ikke har det... HEY EVERYBODY! this guy has a girlfriend!!!!!! Ontopic: - Du gjør hva du vil når du er med dama. - Tips: Ikke forandre livet ditt FOR mye, hold på med det du liker å gjøre som singel fremdeles. Det er viktig å ikke "Miste seg selv" bare fordi man har dame. Hvis du liker å spille playstation eller har en eller annen hobby du liker å bruke litt tid på når du er singel så fortsetter du med det, damene liker menn som er selvstendige og ikke bare skal dilte etter dem hele tiden. - Andre ting, henge, se tv, pule, lage mat, kose, kysse, gå tur osv..... for det meste GJØR man ikke så forbanna mye nytt, men man har noen å gjøre ting med og det er koselig. Lykke til! Endret 28. november 2014 av Henrik2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå