bazzo Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Etter at jeg hadde kjørt maskinen på 2.99GHz en stund, fant jeg ut at lyden var borte. (Fant ikke enheten.) Men når jeg satt den tilbake til 2.66GHz så fungerte lyden fint igjen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Har du låst PCI bussen til 33MHz ? Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Ja nå har eg det. Fungerer fint nå, Takk for hjelp. Skal Vcore stå på auto? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Ja nå har eg det. Fungerer fint nå, Takk for hjelp.Skal Vcore stå på auto? Ja, men du hvis du når til ett punkt der den ikke klarer mer MHz, kan du stille opp volten slik at du kan OC lenger. Da blir den ett par grader varmere! vil ikke anbefale å gå høyere enn 1.65V!! helst under... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Som gef sa.. øk volt hvis du vil klokke mer.. Det er ikke anbefalt med over 1.7vcore! under det er "safe".. pass også på temps! over lengre tid er max60c anbefalt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå