Hayabuuza Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Siden Tor knerta cpu og HK skal jeg nå oppgradere. Og siden i morgen er black friday, mulig at det blir litt billigere. Har sett på 4790K og MSI Z97 Gaming 5. Prosessoren har jeg så og si bestemt meg for, men er litt usikker på HK. Skal starte med overklokking og skal mest sannsynlig ikke bruke SLI, men vil gjerne ha muligheten til det. Resten av specsene mine ligger i signaturen. Har noen noen innspill på hovedkort? Spiller for det meste CS:GO og vil ha en pc som det er mulig å streame fra og rendre videoer. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 ASRock Extreme 6 virker til å være et godt hk til en grei pris Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 27. november 2014 Forfatter Del Skrevet 27. november 2014 Er det verdt 300kr ekstra? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 For meg er det nok det, Men må du selv bestemme, liker Asrock egentlig best av alle merker, så kommer Asus og Gigabyte :O) Lenke til kommentar
medkorki Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Se på dette https://toptechcashback.com/no/no/pages/cashback/qualifying du kan få noe penger tilbake Men hvis du ikke driver med SLI også i fremtida, Asrock Extreme 3/4 eller Gaming 3 er nok. Det er ikke stor forskjell i OC mellom modeller, bare mye USB eller SATA tilkobling muligheter. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 28. november 2014 Forfatter Del Skrevet 28. november 2014 Fader asså, i5 er på salg på komplett når jeg skal ha i7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå