Inventory Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Hei. Er det mulig å melde seg opp til privatist eksamen mens man går siste halvår VG3? Jeg har jo eksamener dette halvåret fra før. Er det plass til fysikk1, 1t og engelsk? Hvilke dager er dette på? Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Det går fint an å melde seg opp til privatisteksamener mens man går siste halvår av VG3. Her har du eksamensplanen for sentralgitt eksamen for våren 2015: http://www.udir.no/PageFiles/82315/Eksamensplanen_V15_VGO.pdf Muntlige eksamener arrangeres lokalt på forskjellige datoer. Du bør kontakte skolen din vedr. disse datoene. Lenke til kommentar
Inventory Skrevet 27. november 2014 Forfatter Del Skrevet 27. november 2014 Hvis jeg har forstått rett så er privatist eksamen og vanlig vgs eksamen på samme dato? Jeg vet jo ikke hva jeg kommer opp i, så jeg må jo sette av alle dagene jeg kan ha vanlig-vgs-eksamen? Jeg har fysikk2, R2 og biologi1. Dette her må jeg ha inn med teskje..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå