lion33 Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) Jeg holder på med å studere historie, 3 året. Men jeg er redd jeg kommer til å stryke på et sånt fritt valg 10 poeng prøve. Kan jeg ta en annen prøve i våren som kommer for å få eventuelt 180 poeng? Det er liksom bare et fritt valg 10 poeng der vi skulle velge mellom 2 eller 3 tema. Jeg har engelsk som breddefag 60 poeng i år. Endret 27. november 2014 av lion33 Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Normalt sett bør du kunne det, men vanskelig å si uten å vite hvor du går. Det letteste er nok å forhøre seg med studieveileder. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Dersom det er valgfag kan det være hva som helst med 10 poeng er min erfaring. Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Noen universiteter og fakultet setter krav om en viss relevans i valgfag. Jeg får ikke velge mine valgfag helt fritt, da det må finnes en viss form for relevans. Ville hørt med studieveileder som nevnt over. Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Som andre har vært inne på, er det opp til ledelsen på høgskolen/universitetet ditt, så den beste løsningen for deg er å ta kontakt med en studieveileder eller instituttleder for å forhøre deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå