Monica Jansen Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) Hei. Jeghåper ikke jeg bryter noen regler nå. Jeg må bare spørre dere for dette er viktig for meg. Det gjør ondt i høyre side av pannelapp når jeg presser på toalettbesøk og når jeg ler å når jeg presser ut prumper. Kan dette være skade i hjernen etter jeg fikk en liten hjernerystelse som jeg fikk fordi jeg svimte av for 2 år siden? Jeg slo meg da i bordkanten på høyre side av pannelappen å fikk litt hodepine om natta, og ekstrem hodepine i oppreist stilling dagen etterpå. Jeg har også hatt episoder om natta med nestenlammelser på venstre kroppsdel men først 1-2 år etterpå, og jeg mistenker at det kommer av denne hendelsen for 2 år siden. For disse halvlammelsene viste seg aldri før et eller 2 år etter denne besvimelsesskaden. Det kjennes bare i sittende stilling. Hva tror dere dette pressmertene i pannelappen kan være? Jeg ksn ikke gå til legen for hun har fødselspermisjon for andre gang på rad. Endret 27. november 2014 av monjanse7 Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Spør personalet i boligen om de kan hjelpe deg å få tak i en annen lege. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 27. november 2014 Forfatter Del Skrevet 27. november 2014 Spør personalet i boligen om de kan hjelpe deg å få tak i en annen lege. Ok. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Man kjenner ikke smerte inne i hjernen, så dette skyldes nok ikke en skade i hjernen. Det kan hende du har fått en skade der du slo deg som gjør at det fortsatt gjør vondt. Men det er bare på utsiden av hodet, ikke i hjernen. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 27. november 2014 Forfatter Del Skrevet 27. november 2014 Man kjenner ikke smerte inne i hjernen, så dette skyldes nok ikke en skade i hjernen. Det kan hende du har fått en skade der du slo deg som gjør at det fortsatt gjør vondt. Men det er bare på utsiden av hodet, ikke i hjernen. Ok. Hva kommer det av at de som får slag kan få intens hodepine når de blør/får blodpropp inni hjernen? Det er enkelte ting jeg bare ikke forstår. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Akkurat det var jeg ikke klar over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå