AutoExec Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Har noen noe tips om hvor jeg kan finne rødt plexiglass? MÅ være rødt.. blir helt feil ellers her er forresten kassa jeg moder MyFirstCasemod har litt igjen, som du ser.... Edit: Right.. søke på forum først.. got it! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 lal. den linken din linke til denna tråden. Evihets link! :nice: Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 err... den gjør ikke det når JEG trykker på den! Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 err... den gjør ikke det når JEG trykker på den! Snåle saker, komme tilbake til siden jeg også når jeg trykker, men hvis jeg tar copy/paste til en annen side så komme bildet Hmm, var en sykt treg server da. Sitter med 100Mbit på NTNU sitt nett her, så det er ikke mi linje *grin* Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 hehe, jeg veit... jeg har en mistanke om at freewebs kjører 28.8Kbit :grine: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå