Sementblander Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Noen som kan gi meg tips om fps spill som dekker disse kravene?* Ikke kreve hypermoderne maskinvare* Ikke inneholde x typer ultra strong zombie nazier* Singleplayer* Være noe virkelighetstro (aka ikke spill som TF2)Har sett litt på Wolfenstein 2009 som virker interessant, men er ikke noe fan av alle typer zombier osv som helt tilfeldig skal dukke opp, er ute etter noe som ligner virkeligheten.Har spilt GTA SA og IV, Assassin's creed, Arma 2Pc specs: http://i.gyazo.com/e77aee5958d7518e1c4862116aef6cb4.png Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Anbefaler absolutt å teste ut Soldier of Fortune serien og Rainbow six Vegas. Begge er knallgode spill å er ikke så kravstor når det gjelder maskinvare. Lenke til kommentar
Larsifk Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Battlefield Bad Company 2 kan være noe. Lenke til kommentar
OrcRayen Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Soldier of Fortune serien er noe bra Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Awww, jeg som kom inn i tråden for å se hvorfor du anbefalte et spill som heter Tips. Hadde ikke hørt om det før . 1 Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 27. november 2014 Forfatter Del Skrevet 27. november 2014 Awww, jeg som kom inn i tråden for å se hvorfor du anbefalte et spill som heter Tips. Hadde ikke hørt om det før . Du får lage et som heter det da vet du Suger på å formulere titler, ikke døm meg 1 Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 27. november 2014 Forfatter Del Skrevet 27. november 2014 Battlefield Bad Company 2 kan være noe. Soldier of Fortune serien er noe bra Takker, skal sjekke ut de spillene Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) Tror jeg spilte SoF 1 og 2 på tidlig 2000, kan det stemme? Er det komt nye versjoner, altså? Spiller forøvrig far cry 3 selv nå, som jeg fikk gratis her på forumet. Det er veldig ok+. Endret 27. november 2014 av Mr. ve Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Om du firer litt på monster/zombie kravet, så er S.T.A.L.K.E.R.-serien absolutt verdt å prøve. Fantastiske spill! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Tror jeg spilte SoF 1 og 2 på tidlig 2000, kan det stemme? Er det komt nye versjoner, altså? Spiller forøvrig far cry 3 selv nå, som jeg fikk gratis her på forumet. Det er veldig ok+. Soldier of Fortune: Payback kom i 2007. Dårlig i forhold til de to andre. Synd SoF ikke er mulig å kjøpe på Steam, GoG eller en annen digital nettbutikk. Håper det dukker opp, sammen med No One Lives Forever. Chronicles of Riddick er verdt å sjekke ut. Veldig mye stealth, så man må nesten like litt sånt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå