pmba Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Trolig uten Will Smith i hovedrollen.Independence Day får oppfølger i 2016 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Jeg synes nittitallet var svært viktig for mye kulturutvikling, inkludert filmer, men er det ikke snart litt for mange oppfølgere til 90-talls-klassikere nå? De har ikke overbevist hittil akkurat. AtW 1 Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Rykter rundt plottet gjør at jeg ikke har troen. Kommer det nytt moderskip? Har de installert antivirusprogram på serveren sin? “It’s a changed world. It’s like parallel history. [Humans] have harnessed all this alien technology. We don’t know how to duplicate it because it’s organically-grown technology, but we know how to take an antigravity device and put it in a human airplane.” 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) En av de beste kinofilmene jeg har sett.Og da mener jeg bra som i enormt god underholdning. Edit: wow, enn at det er 18.5 år siden den kom ut. Helt sinnsykt som tida flyr. Endret 27. november 2014 av Apox Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Ah, jeg digger independence day. Ser fram til denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg