TT- Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) Hei, jeg skal bestille to ting fra amazon som til sammen blir under to hundre kroner. Men med frakt blir det 218 kroner. Må jeg betale ekstra da? Jeg leste på toll.no at jeg ikke trenger det. Men lurer på om det er noe unntak eller noe slikt? Endret 27. november 2014 av TT- Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) Går helt fint, så lenge totalen på varene før frakten er under 200 så slipper du toll/ekstra gebyrer! Endret 27. november 2014 av Skogslik 1 Lenke til kommentar
TT- Skrevet 27. november 2014 Forfatter Del Skrevet 27. november 2014 Går helt fint, så lenge totalen på varene før frakten er under 200 så slipper du toll/ekstra gebyrer! yes! tusen takk Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) Nemner at valutakursane som vil verte lagde til grunn ved fortolling/ikkje fortolling finst her. Endret 27. november 2014 av torbjornen Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 For å være sikker bør du be avsender feste en spesifisert faktura i gjennomsiktig plastlomme på utsiden av pakken. Det gjør jeg hver gang etter jeg fikk en pakke hvor vare+frakt ble over 200,- og avsender merka pakken med verdi inkl. frakt. Da må man styre med å sende kopi av faktura hit og dit og det kan ta lang tid før alt er i orden. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Går helt fint, så lenge totalen på varene før frakten er under 200 så slipper du toll moms/ekstra gebyrer! Det er veldig få varer man må betale toll av. TT-: Du får svar på det du lurer på i MVA og toll for dummies.. -tråden. Søk i forumet før du langer en tråd nestegang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå