magne.moe Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Herregud da mann, du kan ikke kritisere noen for å skrive ting i en anmeldelse de ikke har skrevet ennå! Jo faktisk, fordi jeg har lest mange av de andre Anmeldelsene. MMO krever en helt annen måte og anmelde på, da det handler mest om hva du har og gjøre 3-6 måneder etterpå. Du kan ikke gi en karakter til spillet etter bare og ha testet halvparten av spillet. De fleste bruker måneder på og anmelde MMO spill, ikke uker. som regel når MMO blir hypet opp så feiler de med og gi content ut senere også faller brukerbasen. Dette er et preview, en anmeldelse vil være om endgame også.Takten WOW oppdateres med er temmelig kjent så den kan også estimeres. Er ikke et nytt mmo av en ukjent utgiver. Lenke til kommentar
Fixcon Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Du kan jo liste en eneste wow expansion pack med mindre å gjøre på max level i starten. Nå snakker jeg ikke om skattejakt å sånt tull. Det blir vel alle utenom TBC, men kanskje du mener dette fordi det gikk veldig fort og lvl'e opp denne gangen i motsetning til andre ganger? Og igjen, shamans fått buff's? Men hva er det du savner på lvl 100 da som vi har hatt før men ikke har nå lenger? Og til de andre, jeg mener å ha lest at flying aldri skulle komme, håper virkelig ikke det Gjør det da det endelig er litt WPvP igjen i spillet. (Beklager for evt typo og random store bokstaver, bruker tlf) Lenke til kommentar
HyperRha Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 warlock feks fekk 20% buff på mer eller mindre alt, samme med shaman. lock er IKKE buffa... er en av de svakeste classene sammen med shaman... Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) Neivel? er det bare tull som står i blå tekst på mmo champion? Om dette er tilstrekkelig er en helt annen sak. Shaman (Forums / Skills / Talent Calculator) General Chain Lightning damage has been increased by 20%. Lava Burst (Elemental, Restoration) damage has been increased by 35%. Lava Burst now has a chance equal to the character's Critical Strike chance to trigger an additional Multistrike. This is separate from the standard two chances for Lava Burst to Multistrike; one Lava Burst could trigger up to three Multistrikes (two standard Multistrikes, plus one more from Critical Strike chance). Enhancement Lava Lash damage has been increased by 20%. Stormstrike damage has been increased by 20%. Warlock (Forums / Skills / Talent Calculator) Affliction Agony damage has been increased by 20%. Unstable Affliction damage has been increased by 20%. Demonology Shadow Bolt damage has been increased by 25%. Soul Fire damage has been increased by 25%. Touch of Chaos' damage has been increased by 25%. Destruction Chaos Bolt damage has been increased by 8%. Conflagrate damage has been increased by 8%. Immolate damage has been increased by 8%. Incinerate damage has been increased by 8%. Rain of Fire damage has been reduced by 60% and no longer generates Burning Embers. Shadowburn damage has been increased by 8%. Talents Demonbolt's (Demonology) damage has been increased by 10%. Soulburn: Haunt (Affliction) now extends up to 130% of its normal duration when refreshed, similar to periodic effects. Endret 27. november 2014 av Stormwolf 1 Lenke til kommentar
Fixcon Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Aha har ikke hatt tid til og lese patch notes for denne uka enda men da er de jo buffet. Dog shamans mangler fortsatt crit % sin og er svake men det er som du sier en annen sak. Men igjen da, hva mangler WoD som de andre ikke har? Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Har du ikke lært hvordan ting skjer med dedikerte WoW spillere? Enhver expansion smekker folk på seg hypebriller og expansionen er den beste hittil, og helt fantastisk på alle måter.... helt til slutten.. Da starter folk å innrømme svakheter etc. Jeg ser samme tendenser her. Det du beskriver her er kort og godt at når spillere spiller et spill sammenhengende i over ett år så blir de lei. Samtidig har det en tendens til å være en temmelig lang periode fra siste tier til neste ekspansjon, noe som forsterker effekten Må bare presisere at jeg ikke prøver å si at ekspansjonen er perfekt. Jeg synes rett og slett ikke årsakssammenhengen din henger helt på greip Endret 28. november 2014 av Vegard# Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Ja, mye kommer nok av at folk er lei, men langt ifra mye av hva jeg har lest. Folk blir hypergira når de får noe nytt i wow, men etter tid og stund kanskje de sitter seg bak i stolen å tenker på om hva de fikk virkelig var så bra?! Lenke til kommentar
Sargeras Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Det er så lett at jeg måtte dra helt ut til nagrand for å i hele tatt få litt tyggemotstand som level 91 med 505-530ilvl gear. Ja jeg forstår at mye ligger i level 100 content, men det er lov til å gi litt motstand på veien! Du prater tull, du får ikke gjort stort i Nagrand som lvl 91. Og 530 ilvl gear på lvl 91? Puh! Ren løgn. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Det er så lett at jeg måtte dra helt ut til nagrand for å i hele tatt få litt tyggemotstand som level 91 med 505-530ilvl gear. Ja jeg forstår at mye ligger i level 100 content, men det er lov til å gi litt motstand på veien! Du prater tull, du får ikke gjort stort i Nagrand som lvl 91. Og 530 ilvl gear på lvl 91? Puh! Ren løgn. Hva i alle dager er det du snakker om? 530 høres ut som LFR Siege of Orgrimmar gear med muligens noe flex og andre items. Lenke til kommentar
Sonickon Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Ren løgn? HAHA! nei det er sant, tok også ned en 99 "rare".. Skal nevnes at jeg er en hunter.. men likevel. Kan godt frapse å legge ut på youtube om det frister:p Jeg har 2 gear sets.. 530 fra den første dungeon + noen flex ringer osv.. Så har jeg full heroic (mythic) men noen warforged pieces 575ilvl på det andre gearsettet.. 91 nagrand ble gjort med 530 gearsettet bare for å bevise at ting er for enkelt.. Skjønner riktignok at det ikke er her utfordringen ligger, hehe. Endret 28. november 2014 av Sonickon 1 Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Det er så lett at jeg måtte dra helt ut til nagrand for å i hele tatt få litt tyggemotstand som level 91 med 505-530ilvl gear. Ja jeg forstår at mye ligger i level 100 content, men det er lov til å gi litt motstand på veien! Er delvis enig, men det finnes alltid utfordringer. Prøv å ta med deg 2 andre og gjør dungeons 3man, for eksempel. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Ganske rått å lese om folk som går til nagrand og slik i level 91 for å få "motstand". For mange andre handler det mer om totalopplevelsen av spillet. Ett spill må ikke være DRIT vansklig istarten for å være underholdene? Det blir sikkert nok å bryne seg på etterhvert for dere som ikke klarer å holde ferdighetene deres tilbake 10 levler. Lenke til kommentar
Behemian Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Uff, dette spillet er halvferdig, og du legger godt merke til mangler når du springer rundt, professions har også blitt karnøflet, utrolig tåpelig reveal av warlords, alt av gear er identisk mens du levler, 100 content er mer eller mindre ikke eksisterende utenom dungeon farming, elendig tuning av klasser og warlock feks fekk 20% buff på mer eller mindre alt, samme med shaman. Questinga å sonene var ganske bra, garrison er også ganske grei, men skulle likt at profession baserte bygninger var en utvidelse av DEG og ikke omvendt som det er nå. Stiller meg skeptisk til fremtidig content siden mesteparten av hva vi har i dag skriker av rusharbeid. Da vet ikke jeg hvilket spill du har sittet med. For jeg syns det er veldig godt gjennomført. Selvfølgelig er det lite å gjøre i level 100. Den nye contenten har ikke blitt gitt ut enda! Og Blizzard legger alltid opp for at folk skal kunne levle opp alle karakterene sine til maks level, samt å samle sammen nok gear til at de kan gå rett i raids med en gang de slippes. Så de gir oss alltid noen uker på å få gjort dette. Dette gjør at jeg kan levle opp 2-3 karakterer til 100, og farme opp nok gear og annet som kommer godt med når den nye contenten slippes. De siste dagene har jeg drevet på å oppgradert Garrison til maks level på alle karakterene, farmet nok materiell til å sette i gang med profs som kan komme godt med når folk begynner å bruke gullet sitt. Så jeg har hatt "hendene fulle" online, og har virkelig ikke følt at det var mangel på ting å gjøre. Jeg driver da med PvP, og sesongen starter på tirsdag. Så har jobbet godt på for å forberede meg på å skaffe meg epics så fort som mulig! Lenke til kommentar
Sonickon Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Ganske rått å lese om folk som går til nagrand og slik i level 91 for å få "motstand". Haha, jaja, men jeg synes nå at opplevelsen bør være mer en endgame.. det har aldri vært så lett å levle som det er nå, og jeg savner virkelig å ha litt motstand på veien. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Ganske rått å lese om folk som går til nagrand og slik i level 91 for å få "motstand". Haha, jaja, men jeg synes nå at opplevelsen bør være mer en endgame.. det har aldri vært så lett å levle som det er nå, og jeg savner virkelig å ha litt motstand på veien. Nå har det vel aldri vært spesielt hardt å levele, du dør kun om du klarer å dra agro fra for mange fiender eller gjør dumme feil. fordelen med å gå til høyere Level områder et at du også får mer xp slik at du leveler fortere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå