Arodem Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Den norske pek-og-klikk-klassikeren har fått noen nyvinninger.The Longest Journey er ute på iOS Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Og da ble togturen på rundt 10 timer i desember plutselig ikke fult så ille... Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Dårlig gjort av dem å ikke utgi dette på PC da. Hadde vært greit for dem som vil ha historien fra start til slutt. Ikke alle som takler å spille det første spillet lenger. Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Dårlig gjort av dem å ikke utgi dette på PC da. Hadde vært greit for dem som vil ha historien fra start til slutt. Ikke alle som takler å spille det første spillet lenger. Det er nok ikke sååå store forskjeller her. Hvorfor takler du ikke det første på pc? Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Snakker ikke om meg. Fullførte første spillet for en mnd siden. Men må si det er en ganske røff juvel sånn det står nå. Lenke til kommentar
lolstone Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Skjønner ikke hvorfor det burde vært lansert på pc, "fordi noen ikke takler å spille det første spillet lenger". Lenke til kommentar
Shelfen Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Antar det har med textformatet, har problemer selv med oppløsningen siden du har en moderne PC, texten min blir umulig å lese, (tooltips) som er en viktig del av spillet. Har prøvd å endret font uten success... Så jeg ga meg før leken ble vond... Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Antar det har med textformatet, har problemer selv med oppløsningen siden du har en moderne PC, texten min blir umulig å lese, (tooltips) som er en viktig del av spillet. Har prøvd å endret font uten success... Så jeg ga meg før leken ble vond... Her er en fiks, om du vil leke mer: http://forums.longestjourney.com/showthread.php?t=1520 Lenke til kommentar
Scrappyline Skrevet 20. januar 2020 Del Skrevet 20. januar 2020 Hei er det sånn at dette spillet kan spilles på iPad? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå