Gå til innhold

Kotor

JågI

Anbefalte innlegg

har akuratt fått meg dette spillet

Trenger no råd..

er på Upper/lower/under city greia....husker ikke hva planeten heter *grin*

er det noe spesielt jeg burde kjøpe? våpen...armor..

er det lettest å bli Jedi eller Sith?

pleier nesten altid å dø :grine:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kantina er ikke vanskelig å finne. Husker ikke helt hvor den er.

*Spoiler*

Du blir jedi når du drar fra Taris og til Jedi Acadamy på Dantooine.

Du kan ikke velge å bli Sith da. Den eneste gangen man kan bli Sith, tror jeg er på slutten av spillet.

*/Spoiler*

Lenke til kommentar
*Spoiler*

Asså, for meg var dette gammelt nytt, og jeg er ikke av dem som flamer aller mest, MEN; FOR GUDENES SKYLD, lær deg å lage ordentlige spoilervarsler! Asså, hvis du tror noe kan være en spoiler, så skriv "Spoilervarsel" tydelig og dytt på en femti linjeskift før du skriver det, er vel ingen vits i å advare om noe en allerede har lest? Blir så irritert... :grumpy:

Anyhoo, en annen måte å ta rancoren på - den (såkalt) glupe måten, er å gå bort til haugen med lik som ligger midt i rommet, ta det som ligger der, for så å legge igjen en granat (eller noe annet som kan lage innviklede kjemiske reaksjoner nedi massetassen på rancoren) og så legge en slik en flaske med rancor-nammenam-lukt med ved siden av, for så å løpe vekk. NB: Dette gir mye mindre XP enn når du dreper den med granater.

Og stealth med Mission funka ikke for meg, men jeg hadde vel ikke høyt nok skill.

Lenke til kommentar
*Spoiler*

Asså, for meg var dette gammelt nytt, og jeg er ikke av dem som flamer aller mest, MEN; FOR GUDENES SKYLD, lær deg å lage ordentlige spoilervarsler! Asså, hvis du tror noe kan være en spoiler, så skriv "Spoilervarsel" tydelig og dytt på en femti linjeskift før du skriver det, er vel ingen vits i å advare om noe en allerede har lest? Blir så irritert... :grumpy:

Beklager, men jeg svarte enkelt og greit på hva han lurte på.

Og jeg la til en advarsel. Det har aldri vært noe problem for meg og unngå spoilere. Men jeg kan gjøre skriften tykkere, hvis det hjelper.

Lenke til kommentar

det jeg gjorde med rancoren var å legge en masse miner der den ville springe for så å lokke den med meg og springe bort til døren hvor jeg kom i fra. når den ikke får tak i deg går den tilbake igjen etter en liten stund og så er det bare å gjenta operasjonen til den dør. funket utmerket for meg :grin:

Lenke til kommentar

har blitt jedi nå :nice:

grønt å lilla sverd :woot:

er på khasyyyk(jeg stava sikkert ikke det riktig :shrug: )

trenger hjelp med å finne han gærne fyrn(wookien...)nedi shadowland eller hva det nå en heter...har funnet star-mappen, så jeg trenger bare gjøre den oppgaven så er jeg ferdig....

DETTE SPILLET ROCKER :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...