JågI Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 har akuratt fått meg dette spillet Trenger no råd.. er på Upper/lower/under city greia....husker ikke hva planeten heter *grin* er det noe spesielt jeg burde kjøpe? våpen...armor.. er det lettest å bli Jedi eller Sith? pleier nesten altid å dø :grine: Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Du trenger ikke å kjøpe noen ting, men før du drar ned i lower city så gå til kantinaen i Taris, og skaff deg verdifull XP ved å kjempe i arenaen de har der. Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 jo...Kanskje noen anti-dote`s kan være kjekt å ha. Ellers er det å anbefale å fulføre alle quests på Taris før du forlater planeten....(Say no more) Lenke til kommentar
JågI Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Hvor er kantina hen? .. hvor lang tid tar det å bli jedi/sith?? sånn cirka.. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Kantina er ikke vanskelig å finne. Husker ikke helt hvor den er. *Spoiler* Du blir jedi når du drar fra Taris og til Jedi Acadamy på Dantooine. Du kan ikke velge å bli Sith da. Den eneste gangen man kan bli Sith, tror jeg er på slutten av spillet. */Spoiler* Lenke til kommentar
JågI Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 åssen kommer jeg forbi Rancoren??? i kloaken... har finni kantina nå...sto en vakt uttafor så jeg trodde det var en militær base eller no Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Det er ikke den kantinaen. Angående rancoren, bruk bare stealth abilitien til Mission, snik deg forbi, for så å kast granater på rancoren fra en trygg posisjon til den dør... det er flere måter å gjøre det på, men er lei av å skrive... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 *Spoiler* Asså, for meg var dette gammelt nytt, og jeg er ikke av dem som flamer aller mest, MEN; FOR GUDENES SKYLD, lær deg å lage ordentlige spoilervarsler! Asså, hvis du tror noe kan være en spoiler, så skriv "Spoilervarsel" tydelig og dytt på en femti linjeskift før du skriver det, er vel ingen vits i å advare om noe en allerede har lest? Blir så irritert... Anyhoo, en annen måte å ta rancoren på - den (såkalt) glupe måten, er å gå bort til haugen med lik som ligger midt i rommet, ta det som ligger der, for så å legge igjen en granat (eller noe annet som kan lage innviklede kjemiske reaksjoner nedi massetassen på rancoren) og så legge en slik en flaske med rancor-nammenam-lukt med ved siden av, for så å løpe vekk. NB: Dette gir mye mindre XP enn når du dreper den med granater. Og stealth med Mission funka ikke for meg, men jeg hadde vel ikke høyt nok skill. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 *Spoiler* Asså, for meg var dette gammelt nytt, og jeg er ikke av dem som flamer aller mest, MEN; FOR GUDENES SKYLD, lær deg å lage ordentlige spoilervarsler! Asså, hvis du tror noe kan være en spoiler, så skriv "Spoilervarsel" tydelig og dytt på en femti linjeskift før du skriver det, er vel ingen vits i å advare om noe en allerede har lest? Blir så irritert... Beklager, men jeg svarte enkelt og greit på hva han lurte på. Og jeg la til en advarsel. Det har aldri vært noe problem for meg og unngå spoilere. Men jeg kan gjøre skriften tykkere, hvis det hjelper. Lenke til kommentar
beddda Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 det jeg gjorde med rancoren var å legge en masse miner der den ville springe for så å lokke den med meg og springe bort til døren hvor jeg kom i fra. når den ikke får tak i deg går den tilbake igjen etter en liten stund og så er det bare å gjenta operasjonen til den dør. funket utmerket for meg Lenke til kommentar
JågI Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 har blitt jedi nå :nice: grønt å lilla sverd er på khasyyyk(jeg stava sikkert ikke det riktig ) trenger hjelp med å finne han gærne fyrn(wookien...)nedi shadowland eller hva det nå en heter...har funnet star-mappen, så jeg trenger bare gjøre den oppgaven så er jeg ferdig.... DETTE SPILLET ROCKER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå