HSP Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Oslo 2014 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Stilig komp med flott dybde. Kreativt dette. S/hv, you know.... Lenke til kommentar
HSP Skrevet 27. november 2014 Forfatter Del Skrevet 27. november 2014 Stilig komp med flott dybde. Kreativt dette. S/hv, you know.... Takk for det. Lenke til kommentar
I-Olin foto. Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Forventer en takk tilbake. når jeg er innom bildene dine. I.Olin. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 28. november 2014 Forfatter Del Skrevet 28. november 2014 Forventer en takk tilbake. når jeg er innom bildene dine. I.Olin. Hei l.Olin Jeg beklager om jeg har oversett en kommentar eller glemt å takke. Det er på ingen måte meningen. Henning Lenke til kommentar
Kristoffer Møllevik Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Dagens bilde: De hvite linjene i trappen som næmest går over i lampene fra taket gir bildet en veldig morsom rytme, og trappen og korridoren forsterker dybden i bildet. Godt valgt tidspunkt i forhold til personen nederst som står der linjene fra trappen og lysene møtes. Personen viser skalaen i bildet, og er et viktig fokuspunkt. Godt sett, godt jobbet :-) Forbedringsforslag: Nei, i grunn ikke. 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Gratulerer med Dagens, Henning:-) Velfortjent! Lenke til kommentar
HSP Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 Dagens bilde: De hvite linjene i trappen som næmest går over i lampene fra taket gir bildet en veldig morsom rytme, og trappen og korridoren forsterker dybden i bildet. Godt valgt tidspunkt i forhold til personen nederst som står der linjene fra trappen og lysene møtes. Personen viser skalaen i bildet, og er et viktig fokuspunkt. Godt sett, godt jobbet :-) Forbedringsforslag: Nei, i grunn ikke. Takk for det Kristoffer. Det er hyggelig å bli valgt ut og kommentarene dine er alltid innsiktsfulle. Gratulerer med Dagens, Henning:-) Velfortjent! Tja, velfortjent vet jeg ikke, man takk uansett! Henning Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Hei, hsp. Gratulerer så mye med "Dagens bilde " ! Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 2. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2014 Hei, hsp. Gratulerer så mye med "Dagens bilde " ! Vennlig hilsen Albert. Tusen takk Albert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg