Merdis Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Befinner meg nå i USA og kom i dag over en Xbox one med to spill til en meget billig penge. Spørsmålet mitt er: kan jeg bruke xboxen og spillene i Norge ? Og kan jeg bruke eventuelle spill kjøpt i Norge på den samme konsollen ? Er det noen form for regionsperre på dette ? Håper på hurtig svar Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 http://www.kotaku.com.au/2013/06/in-case-you-didnt-notice-the-xbox-one-is-now-region-free/ Men vær ops på muligens spill kjøpt på Xbox live kan ha relgion sperre. Det er vel ikke så enkelt å bruke VPN av det jeg vet på konsoller. Enklere er det nok å sette opp ruteren med VPN. Lenke til kommentar
Merdis Skrevet 27. november 2014 Forfatter Del Skrevet 27. november 2014 Wow, det høres jo bra ut !Klarte ikke å lese det i artikkelen, men gjelder dette også spill kjøpt i utlandet ? Altså at spill kjøpt i USA kan brukes i Norge ? Takk for svar Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Du vil trenge en europeisk strømforsyning. Kjøpte også min One i USA, og kom hjem med en ameriansk strømforsyning som ikke tok mer en 110 volt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Wow, det høres jo bra ut ! Klarte ikke å lese det i artikkelen, men gjelder dette også spill kjøpt i utlandet ? Altså at spill kjøpt i USA kan brukes i Norge ? Takk for svar Ja, det er ingen sperringer på dette. Lenke til kommentar
Merdis Skrevet 10. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2014 Supert, takk for svar ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå