Gå til innhold

Fency!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Hei Gro !

Flott bilde i sort hvitt , fin komposisjon med gjerde som leder oss innover i bildet.

Det eneste jeg har å pirke på er bygningen som synes å helle nedover på venstre side.

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar

Hei Gro !

Flott bilde i sort hvitt , fin komposisjon med gjerde som leder oss innover i bildet.

Det eneste jeg har å pirke på er bygningen som synes å helle nedover på venstre side.

Vennlig hilsen

Alec

Hehe... ser den ;-) Litt utfordrende å vite hvilke linjer som skal få være anførende noen ganger. De som er nærmest - eller de som er lengst vekk?

Ellers skal man ikke se helt bort ifra at denne kåken kan ha seget noe siden det 12århundre der den henger på kanten av en skrent... ;-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Hei Gro !

Vennlig hilsen

Alec

Hehe... ser den ;-) Litt utfordrende å vite hvilke linjer som skal få være anførende noen ganger. De som er nærmest - eller de som er lengst vekk?

Ellers skal man ikke se helt bort ifra at denne kåken kan ha seget noe siden det 12århundre der den henger på kanten av en skrent... ;-)

Hei igjen Gro !

Etter å ha sett nærmere på bildet tror jeg du har rett i at det kan ha seget , det har det jo hatt god tid til.

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar

Hei Gro !

Vennlig hilsen

Alec

Hei igjen Gro !

Etter å ha sett nærmere på bildet tror jeg du har rett i at det kan ha seget , det har det jo hatt god tid til.

Vennlig hilsen

Alec

Har selv ikke holdt meg helt "på streken" etter 50 år jeg heller ;-)

Lenke til kommentar

Høres ut som et spennende sted å fotografere dette Gro.

Fine gråtoner, meget bra foto!! Hvor er det?

I.Olin

Hyggelig med tilbakemelding!

Ja! Det er et utrolig spennende sted - Sighisoara Citadel - i Romania. Et ganske stor middelalderlandsby med mange spennende detaljer ;-) (Forøvrig kjent som fødestedet til Vlad Tepes - bedre kjent som Dracula) Har vært der mange ganger, men finner alltid noe nytt å ta bilde av der - eller jeg jobber videre med et motiv jeg tidligere har prøvd meg på - og som jeg ser nye potensialer i ;-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...