AnonymDiskusjon Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Fredag natt kom typen min hjem og fortalte meg at han hadde vært utro. Han sa: Jeg har en god nyhet og en dårlig. Den dårlige er at jeg har vært utro, og den gode er at jeg angrer.Så han angrer tydeligvis og spørsmålet er da: er det verdt å tilgi? Anonymous poster hash: 87f92...9e5 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 26. november 2014 Populært innlegg Del Skrevet 26. november 2014 Nei, det synes jeg ikke. 13 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Var ihvertfall veldig mye info både du og han ga. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Hèxacôres Skrevet 26. november 2014 Populært innlegg Del Skrevet 26. november 2014 Det at han kom til deg og fortalte det på den måten du beskriver, tenker jeg at han helt klart angrer, samtidig som han ikke bryr seg så mye om deg som han burde. Min eks var utro med meg. Alle tingene hennes sto på trappa ca 10 minutter senere, i 18 minusgrader og snøstorm, men nå har jeg nulltolleranse for slikt, og setter tillit og samarbeid veldig høyt. 12 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. november 2014 Forfatter Del Skrevet 26. november 2014 Det at han kom til deg og fortalte det på den måten du beskriver, tenker jeg at han helt klart angrer, samtidig som han ikke bryr seg så mye om deg som han burde. Jeg tenker det hadde vært bedre om det han sa heller var: Den dårlige nyheten er at jeg har vært utro, den gode er at jeg kødder. Men han kødda ikke... Anonymous poster hash: 87f92...9e5 Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Det er jo veldig individuelt om man velger å tilgi utroskap eller ikke.Hvis du tviler på hva du skal gjøre, kan du tenke, kommer han til å gjøre det igjen? Dersom du tilgir ham har du heller ikke noen rett til å gjøre igjen med samme mynt, med mindre dere avtaler at det er greit på forhånd. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Reagerer litt på måten han forteller deg det på, en god nyhet at han angrer du liksom. Hvis du oppriktig tror dette bare var en blemme som ikke vil skje igjen og at du tror du kommer til å klare å stole på han igjen så kan du tilgi, men i 9/10 tilfeller er det best å gjøre det slutt når noe slikt skjer. Positivt at han sier det til deg ihvertfall, men hadde han angret skikkelig hadde han nok vært ganske knust nå. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Så han angrer tydeligvis og spørsmålet er da: er det verdt å tilgi? Anonymous poster hash: 87f92...9e5 Ja, men ikke dermed sagt at du behøver være mer sammen med han Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 vel, han har nå fått satt følelsene sine ovenfor deg på den ultimate prøven nå da, gått til sengs med en annen dame og tenkte kun på deg etterpå.... det betyr faktisk en del... Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Kan du utdype litt om omstendighetene? Har han fortalt noe om hendelsen? Var alkohol involvert eksempelvis? Ikke at det betyr så mye. Utro = dumping på stedet, i min bok. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Han angrer fordi han vet det er bedre at det kommer fra han enn en annen person. Han sa mest sannsynlig bare ifra for å dekke seg selv, og på en måte være ''voksen'' og gå med hodet høyt og innrømme at ja, han har vært en drittsekk, MEN han fortalte deg jo om det! Du kan jo ikke være SINT på han for å være ansvarlig og fortelle deg det liksom.. det er som om han har malt deg inn i ett hjørne. Du er en ''bitch'' uansett hva du gjør i denne situasjonen, avhenger om du har lyst til å være HANS bitch eller ei..Det er veldig arrogant og lite respektfult. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 det burde heller være: Han sa: Jeg har en god nyhet og en dårlig. Den dårlige er at jeg har vært utro, og den gode er at at jeg slår opp. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Diskusjon.nos utropoliti er nok en gang på plass Ingen kan fortelle deg hva du bør eller ikke bør gjøre, det må du nesten bare finne ut av selv. Det er dog i mine øyne ingen automatikk i at utroskap skal være ensbetydende med brudd - det avhenger helt og holdent av omstendighetene. Få hele historien, så gjør du deg opp en mening om dette er noe du kan tilgi eller ikke. Livet er sjelden svart/hvitt. 4 Lenke til kommentar
Badeand Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Selvfølgelig kan det være verdt å tilgi, forsøke å legge det bak seg, men ikke alltid det går bra. Dette må du selv finne ut av. Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 I min bok er utroskap det verste sviket i forholdet fordi det overhode ikke finnes noen formildende omstendigheter. Hva står det i din bok? Lenke til kommentar
Chroma Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Om du kan tilgi og "glemme" er det bare du som vet. Personlig hadde jeg aldri klart det, tilliten hadde vært brutt. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Enig med folk her... Det er svært individuelt.. Selv hadde jeg aldri vært istand til å tilgi noe slikt, uansett. Men du vurderer det jo helt klart, så kanskje du burde prøve å få ting på rett kjør? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Det at han kom til deg og fortalte det på den måten du beskriver, tenker jeg at han helt klart angrer, samtidig som han ikke bryr seg så mye om deg som han burde. Min eks var utro med meg. Alle tingene hennes sto på trappa ca 10 minutter senere, i 18 minusgrader og snøstorm, men nå har jeg nulltolleranse for slikt, og setter tillit og samarbeid veldig høyt. Hadde hun veldig få ting hos deg, eller var tingen allerede pakket? Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Hadde hun veldig få ting hos deg, eller var tingen allerede pakket? -_- Endret 31. desember 2014 av Tvillingsjel Quote-pyramide Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Nabogutten : Når man er sint nok går det fort å røske sammen det lille hun har tatt med seg inn i forholdet å hive det ut. Pakke nei? Brukte snø skuffe, bokstavelig talt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå