Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sa han har vært utro.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det at han kom til deg og fortalte det på den måten du beskriver, tenker jeg at han helt klart angrer, samtidig som han ikke bryr seg så mye om deg som han burde.

Jeg tenker det hadde vært bedre om det han sa heller var: Den dårlige nyheten er at jeg har vært utro, den gode er at jeg kødder.

Men han kødda ikke...

Anonymous poster hash: 87f92...9e5

Lenke til kommentar

Det er jo veldig individuelt om man velger å tilgi utroskap eller ikke.
Hvis du tviler på hva du skal gjøre, kan du tenke, kommer han til å gjøre det igjen?

Dersom du tilgir ham har du heller ikke noen rett til å gjøre igjen med samme mynt, med mindre dere avtaler at det er greit på forhånd.

Lenke til kommentar

Reagerer litt på måten han forteller deg det på, en god nyhet at han angrer du liksom. Hvis du oppriktig tror dette bare var en blemme som ikke vil skje igjen og at du tror du kommer til å klare å stole på han igjen så kan du tilgi, men i 9/10 tilfeller er det best å gjøre det slutt når noe slikt skjer. Positivt at han sier det til deg ihvertfall, men hadde han angret skikkelig hadde han nok vært ganske knust nå.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Så han angrer tydeligvis og spørsmålet er da: er det verdt å tilgi?

Anonymous poster hash: 87f92...9e5

Ja, men ikke dermed sagt at du behøver være mer sammen med han

Lenke til kommentar

Han angrer fordi han vet det er bedre at det kommer fra han enn en annen person. Han sa mest sannsynlig bare ifra for å dekke seg selv, og på en måte være ''voksen'' og gå med hodet høyt og innrømme at ja, han har vært en drittsekk, MEN han fortalte deg jo om det! Du kan jo ikke være SINT på han for å være ansvarlig og fortelle deg det liksom.. det er som om han har malt deg inn i ett hjørne. Du er en ''bitch'' uansett hva du gjør i denne situasjonen, avhenger om du har lyst til å være HANS bitch eller ei..

Det er veldig arrogant og lite respektfult.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det burde heller være:

Han sa: Jeg har en god nyhet og en dårlig. Den dårlige er at jeg har vært utro, og den gode er at at jeg slår opp.

Lenke til kommentar

Diskusjon.nos utropoliti er nok en gang på plass :)

Ingen kan fortelle deg hva du bør eller ikke bør gjøre, det må du nesten bare finne ut av selv. Det er dog i mine øyne ingen automatikk i at utroskap skal være ensbetydende med brudd - det avhenger helt og holdent av omstendighetene.

Få hele historien, så gjør du deg opp en mening om dette er noe du kan tilgi eller ikke. Livet er sjelden svart/hvitt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Det at han kom til deg og fortalte det på den måten du beskriver, tenker jeg at han helt klart angrer, samtidig som han ikke bryr seg så mye om deg som han burde.

Min eks var utro med meg. Alle tingene hennes sto på trappa ca 10 minutter senere, i 18 minusgrader og snøstorm, men nå har jeg nulltolleranse for slikt, og setter tillit og samarbeid veldig høyt.

Hadde hun veldig få ting hos deg, eller var tingen allerede pakket?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...