JågI Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 hei, jeg har akkurat fått meg kotor...å jeg ser det er et kjempe spill trenger litt hjelp, er på upper/lower/under city greie(husker ikke hva planeten heter) er det noen spesielle gunz/armor, et eller annet jeg burde kjøpe? eller om det er noen annet jeg burde gjøre.. er det lettest å bli sith eller Jedi? ...Kansje dette hade passa bedre på konsol...men dere vet sikkert noe Lenke til kommentar
_van_ Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hvis det er den første planeten du snakker om, er det ingen vits i å kjøpe en verdens ting. Det er egentlig ingen forskjell på hva det er lettest å bli; sier du slemme ting og er en bad-ass så blir du ond, er du snill og grei blir du god. Du kan bruke alle force-egenskaper uansett om du er slem eller snill, men bruker du darkside krefter koster det mer å bruke dersom du er "snill" og omvendt. Jeg ville holdt meg midt på treet jeg, hvertfall i starten. Dessuten kan du få tak i spesielle items senere i spillet, der du må enten være veldig snill eller veldig slem for å bruke dem, er du da midt på treet kan du ikke bruke noen av dem. HINT: de "snille" items er best :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå