Instinkt Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Hei, Jeg hadde i forrige uke en privatisteksamen i et fag som jeg møtte opp og fikk karakter i, men når jeg sjekker privatistweb så står det at jeg ikke har møtt opp!!!!! HVORDAN GÅR DET ANN :faceplam: Så hva gjør jeg nå? Ringer jeg privatistkontoret og forteller om problemet? Hva skjer om de ikke godtar det? For det er ikke tale om at jeg tar opp faget på nytt etter at jeg nettopp har gjort det og fått karakter også!!!!!! Lenke til kommentar
Instinkt Skrevet 26. november 2014 Forfatter Del Skrevet 26. november 2014 Noen som har vært i en slik situasjon før? Lenke til kommentar
WerGis Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Du bør nok ringe privatistkontoret ja. Regner med at det var muntlig, du underskrev deg vel inn på et skjema for at du møtte opp antar jeg. Lenke til kommentar
Instinkt Skrevet 26. november 2014 Forfatter Del Skrevet 26. november 2014 Du bør nok ringe privatistkontoret ja. Regner med at det var muntlig, du underskrev deg vel inn på et skjema for at du møtte opp antar jeg. Jepp, Jeg skrev under, jeg var den første som møtte opp og den første som hadde eksamen. Skal ringe dem i morgen. Håper det går bra. Lenke til kommentar
Sunny95 Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 hvor på privatistweb kan man se hvilken tid man har muntlig eksamen?Har lyst til å se hvor mange timer jeg må vente Det står bare: Oppmøtetid 17:00 Starttid 17:00 Sluttid 21:00 Varighet Forberedelsestid (timer) Lenke til kommentar
WerGis Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) hvor på privatistweb kan man se hvilken tid man har muntlig eksamen? Har lyst til å se hvor mange timer jeg må vente Det står bare: Oppmøtetid 17:00[/size] Starttid 17:00[/size] Sluttid 21:00[/size] Varighet [/size] Forberedelsestid (timer) [/size] Det kommer anpå hvor mange som møter og navnet dems. Noen ganger møter det få andre ganger mange, sensor går somoftest kronologisk, men man kan ofte få komme inn tidlig hvis man vil. Men alle MÅ møte opp til samme tid for å få skrevet seg inn og avlagt eksamen. Endret 27. november 2014 av WerGis Lenke til kommentar
Instinkt Skrevet 27. november 2014 Forfatter Del Skrevet 27. november 2014 Ok, så ringte dem og de sa at det var en registreringsfeil så det gikk heldigvis bra...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå