Sissel B Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Jeg har tenkt å gjøre om to gamle Laptop-harddisker til eksterne USB-disker som beskrevet her. De to harddiskene har jeg plukket ut av to gamle laptoper, og de inneholder dermed operativsystem og mye annet rart. Kan jeg koble de til laptopen jeg bruker til daglig i det kabinettet og formatere de derfra, eller må slikt gjøres mens de er montert internt? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Det blir det samme, men om du har bare en disk i maskinen så er det enkleste å gjøre det etter at du har montert den i USB. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Du kan gjøre det etter å ha montert de i kabinett. Bruk diskbehandlig i Windows eller annet partisjoneringsprogram. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Kan jeg koble de til laptopen jeg bruker til daglig i det kabinettet og formatere de derfra? Ja det kan du gjøre. Lenke til kommentar
Sissel B Skrevet 27. november 2014 Forfatter Del Skrevet 27. november 2014 Høres bra ut. Da er det bare å vente på holderne fra e-bay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå