Blib Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Altså, se hvor langt m,an må scrolle fra man har skrevet innlegget til man i det hele tatt SER "Svar"-knappen! Eneste grunn til at alt er på 1 skjermbilde her er pga fullscreen-modus! Kan dere ikke heller flytte opp knappene til RETT over "Innleggsalternativ!? Edit: Slikt vil jeg har det: Lenke til kommentar
jokki Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 eeeh nei! det er sånn på min pc også, kunne godt vært flyttet i mellom slik som du viste. En liten filleting, men når så mange bruker det og så ofte er den ikke så liten lenger. Lenke til kommentar
EC Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 En midlertidig løsning er å trykke på siden, utenfor tekstfeltet og trykke END. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Støtter det forslaget. Er irriterende langt ned til "svar" knappen. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ellers så skriver man ferdig, trykker tab, enter. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Et jo bare halvannet år siden forslaget var oppe. *bump* (Denne er forresten feilpostet nå, men den var vel ikke det da den ble opprettet.) Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det der er fikset, vel? Jeg får hvertfall opp svar- knappen rett under Svarboksen... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg får den under sitat-boksen, med HW.no-skinnet. (Forutsatt at man siterer et innlegg, selvfølgelig.) Hvilket skin bruker du? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Tenker vi flytter denne fra tilbakemeldinger hardware.no til tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Skjønner ikke problemet. Hvis man ikke er vant til å bruke tab, så er det enda en grunn til å begynne å bruke den. Et trykk på tab og enter/return så er innlegget postet, uansett om det er quotet eller ikke. Enklere og raskere en det er det vel knapt mulig å få det. Så kan du flytte handa bort til musa... Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Jo, jeg er faktisk helt enig B|Real. Det er sykt kjipt å scrolle langt nedover på siden bare for å få sendt innlegget/emnet. Håper dette kan blir endret på neon måte. Endret 4. mai 2005 av White Fox Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Må si meg enig med mange her, det er et godt forslag Blib kommer med. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Huff, og huff. Kjempe irriterende. Trykk tab, etterfulgt av enter. Edit: (Akkurat som cecolon sier.) Edit: @kd, jeg gjentar, tab, etterfulgt av enter. Du trenger ikke bruke scrollen en gang! (Hvis det er så himla irriterende.) Endret 4. mai 2005 av Jonas Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Selv om ikke du synes det er irriterende, så kan det hende at andre synes det! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 40% av lengden er kuttet på v.3 av forumet (tre tabs = post knappen) Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Var bare en tab for meg så var jeg på Legg til svar-knappen.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 hva med og bare bruke FAST reply ???? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 dette er vel mer en brukerfeil enn "noe irriterende" med forumet, vel. som påpekt, så er det bare å bruke tab+enter eller fast reply. dessuten så kan man velge en høyere skjermoppløsning, og flesteparten av forummedlemmene her har vel scrollehjul på musa, denne kan ofte stilles inn til å gå over 3, 6 eller sidevis som "scrolling size", eller hva det nå heter. da er jo problemet løst, eller hva? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 [auto-reply] Saken er herved sett på som løst/ordnet/fikset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg