Bjerknez Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Jeg har en ca. 1 år gammel iPhone 5S 16GB. Stella grå som hele sitt liv har levd i et etui. Er aldri mistet i bakken eller kommet i kontakt med fuktighet etc. Den har fungert knirkefritt og er 100% fri for skader og riper. Den ser rett og slett ut som den er helt ny når man tar den ut av futeralet. Hvor mye kan jeg forlange for denne telefonen? Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Omtrent det samme som andre, strøkne iPhone på finn tenker jeg...altså rundt 2500-3000... http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?q=iphone+5&sort=0&ref=fas&finnkode=53785776 Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 (endret) Det er i skrivende stund 2192 Apple mobiler tilsalgs på Finn.No (torget), så det er mange brukte å velge i mellom, det spriker også stort i priser som rogkas også skriver. Men noen har altfor høye forventninger til utsalgsprisen sin ser jeg, for noen av dem ligger også til 4.000,- og det er altfor dyrt etter min mening.... De fleste ligger mellom 3.000,- og 3.400,- men de har da ligget ute en stund, så det tyder jo på at enten så er bruktmarkedet "mettet", eller så er de for høyt priset. Jeg "druknet" jo min egen iPhone 5 tidligere i år, og kjøpte da en helt ny og ubrukt erstatningsmobil fra Apple gjennom forhandleren der jeg hadde kjøpt min mobil ny, siden den ikke gikk å reparere. Da fikk jeg en iPhone 5S 32GB for 3.200,- Er vel ikke riktig å sammenligne dette kanskje, men det gir vel likevel en liten indikasjon på at enkelte priser sine brukte mobiler vel høyt....... Endret 26. november 2014 av fotonisse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå