Nymooo Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Uansett hvilket program jeg går inn på forsvinner oppgavelinjen... JA jeg har prøvd å låse den å høyre klikke på den for å se at den ikke står på "forsvinn automatisk" dette skjedde ved at jeg trykket på noen knappen på tastaturet. noen tips? Lenke til kommentar
Nymooo Skrevet 26. november 2014 Forfatter Del Skrevet 26. november 2014 F11? fullscreen er ikke på... har prøvd... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Generelt råd: hvis det er noe som plager deg eller du ønsker å justere/tilpasse/endre oppførselen til: høyreklikk på det. I mange tilfeller kommer det opp en meny som gir deg de valgene du er ute etter. Vet ikke om det hjelper i dette tilfellet, men ta med deg rådet videre i livet. Lenke til kommentar
N O R E G Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 LoL så hvis dama er sur skal jeg høyreklikke på henne. Det skal jeg ta med meg i livet?. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 LoL så hvis dama er sur skal jeg høyreklikke på henne. Det skal jeg ta med meg i livet. Ikke gjør det. Hun kommer til å klikke. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Drep explorer.exe inne på oppgavebehandleren, så kjører du den på nytt med "Ny oppgave" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå