archongamer Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Arsenal vs Borussia Dortmund Emirates Stadium 26/11-14 kl. 20:45 Kampen kan sees på Viasat 4 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 (endret) Lol. Sanogo og Martinez, og Monreal som midtstopper. Dette ender dårlig. Endret 26. november 2014 av Dapper Chap Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Dortmund vinner 3-0 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 0-3, dette blir en flau affære. SANOGO FOR FAEN?! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. november 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Nå er vel Dortmund enda mer skadeplaget enn oss, så jeg tror dette blir to lag som sørger for å ligge kompakte og ta få sjanser. 1-1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Nå er vel Dortmund enda mer skadeplaget enn oss, så jeg tror dette blir to lag som sørger for å ligge kompakte og ta få sjanser. 1-1 Tror de bare mangler Hummels, Reus og Blaszszszsykowski Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Gogo Dortmund, har penger på de. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 De mangler også Sokratis, men thats it. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Podolski må bare finne seg en annen klubb.. Stakkars fyr. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. november 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Nå er vel Dortmund enda mer skadeplaget enn oss, så jeg tror dette blir to lag som sørger for å ligge kompakte og ta få sjanser. 1-1 Tror de bare mangler Hummels, Reus og Blaszszszsykowski De har en viktigere kamp i hjemlig liga til uken. De vinner gruppa med uavgjort og de har mange skader. Jeg har vanskelig for å se Dortmund kjøre på for en brakseier her. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 (endret) Welbeck skadet? Grosskreutz... Endret 26. november 2014 av Kammizez Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 (endret) Podolski må bare finne seg en annen klubb.. Stakkars fyr. Helt på trynet. Greit han ikke har fungert spesielt godt som spiss tidligere hos oss, men Sanogo har vist absolutt NADA når han har spilt. Hvor er Giroud og Welbeck? EDIT: Stemmer, Giroud er jo ikke registrert. Lol, jeg får rett og slett vondt inni meg av denne klubben. Endret 26. november 2014 av MartinF Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 1-3. Blir sikkert samme gamle tullet vi har sett i det siste fra Arsenal. Sanchez får med seg et trøstemål. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Welbeck skadet? Grosskreutz... Jeg trodde han var høyreback? Gøy med Gündogan da! Gleder meg til kamp Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Welbeck skada og Giroud uregistrert. Håpløst hahah. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Jeg trodde han var høyreback? Gøy med Gündogan da! Gleder meg til kamp Han kan vel egentlig brukes overalt. Om han brukes offensivt er det som regel for å få mer defensiv støtte, fyren er generelt alt for begrenset til å være noen trussel offensivt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Litt sånn O'shea og Fletcher altså!.. 0-5.. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 26. november 2014 Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 Litt sånn O'shea og Fletcher altså!.. 0-5.. Vær litt snill med tippinga a, jeg har snart bursdag.. Haha Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. november 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2014 EDIT: Stemmer, Giroud er jo ikke registrert. Lol, jeg får rett og slett vondt inni meg av denne klubben. Nå er det en kamp han uteblir, en kamp han egentlig skulle vært skadet til. Ja det er uheldig, men lite å få så veldig vondt av. Gled deg heller over at det medisinske apparatet har fått han tilbake, og klar til å bidra i ligaen før tiden Dette ligger som sagt ann til å bli en transportetappe for begge lag i kveld, og det er defensivt vi må fokusere først og fremst så vi ikke slipper inn dumme mål på kontringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå