G Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 (endret) Hei, kom over en spammer, som har besudlet noen innlegg jeg har lagt igjen mine innlegg i. Sikkert også i mange andre innlegg jeg aldri har satt mine "føtter i". Har kommet over 2 stykk innlegg, nå og ser ut til at moderatorer er på saken, i og med at den ene allerede av disse spaminnlegg "hennes" er slettet. Også lurer jeg på hvordan i helsikken man får til å ha Nick som ikke lar seg klikke til. Tenkte i første omgang å være grei, og si pent i fra at slikt ikke er i henhold til hva vi ønsker på forumet. Men det er jo ikke mulig når nick har grå navn. Kanskje moderatorene har gjort dette for å rydde denne brukeren totalt vekk fra forumet. Er ihvertfall det jeg tror er svaret på det mystiske "grået ut NICKET". ER sikkert en pervers mann som eier det Sex-forumet som det reklameres for. En grådig pengegrisk fyr?: Endret 26. november 2014 av G Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 (endret) ukke søkbart for bruker sikkert slettet https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=367826 Endret 26. november 2014 av Evelen! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå