nor50 Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Ei datter av meg ska kjøpe PS4 til sin mann. Er det mulig å spille filmer/media fra ekstern harddisk på PS4? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Er mulig å spille musikk fra usb pinner, men ellers er ps4 særdeles dårlig som mediaspiller. 2 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 støtten kommer etterhvert Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Ville ikke kjøpt en PS4 dersom det er viktig å spille av film fra den. Forhåpentligvis kommer bedre støtte snart, men jeg ville ikke lagt det til grunn. Da er det eventuelt bedre å kjøpe en Xbox One, som har støtten nå, om dette er viktigst. Alternativt en rimelig dedikert mediaspiller (som det jo er mange av) i tillegg til PS4, dersom man av andre grunner foretrekker Sony. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Inntill mer støtte kommer på plass så er det en "workaround" for plex. http://www.extremetech.com/gaming/185896-how-to-use-your-ps4-as-a-media-streamer-without-dlna Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 26. november 2014 Forfatter Del Skrevet 26. november 2014 Spiller den brente CD/DVD/BD? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 om han vil ha en Media/Spill konsoll er det å kjøpe xbox one en nobrainer spør du meg. Om PS4 kan spille brente planter vet jeg dog ikke, da det er veldi mange år siden jeg selv brukte å brenne noe som helst på plater. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå