Gå til innhold

Hjelp til valg av nettbrett


ksvens1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FØRST!

  • Hva skal du bruke den til?
  • Er det noe merke du foretrekker?
  • Bryr du deg om å få oppdateringer raskt eller er det greit å vente noen måneder?
  • Størrelse - 7 - 8" eller 9-10"?

Det er flere gode på markedet nå - iPad Mini eller Air, Sony Xperia Tab 2, Sony Xperia Tab Compact Z3, Samsung Galaxy Tab S og nVidia Shield.

 

Mvh Winnetou

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Tror ikke du kan slå iPad Air til 2.490. Sony Tablet Z hadde ikke god batteritid da jeg hadde det, og du blir lei av å åpne luker hver gang du skal sette inn en USBkabel, minnekort eller øreplugger.

 

Ellers har vel Lefdal tilbud på iPad Mini til 1490. Ikke det nyeste, men fint til din bruk.

Lenke til kommentar

På sony-netbrettet mitt (xperia tablet Z) har batterilevetiden økt betraktelig etter android-oppdateringen for noen måneder siden. Nå for tiden bruker jeg det ganske lite (lite reising, osv.), ca. 20-30 min per dag, og må lade det ca. hver 14 dag.

 

Husk at skjermen bruker veldig mye strøm om man har den konstant på maks lysstyrke, noe som er veldig unødvendig. Bruker selv å ha den på minimum, og evtl. stille den opp etter behov (i lyse rom, i bilen, etc.)

Endret av stifa
Lenke til kommentar

Jeg personlig synes at TS burde utdype bruk etc. før noen kommer med alle mulige forslag. Vi vet ikke engang hvilken størrelse TS har på den nåværende taben og hva han ønsker.

TS - Svar asap når du lager en post.

 

Mvh Winnetou

Jeg har skrevet hvilket bruk jeg har, står øverst i posten det. Jeg er åpen for 8" til 10"

Lenke til kommentar

Tror ikke du kan slå iPad Air til 2.490. Sony Tablet Z hadde ikke god batteritid da jeg hadde det, og du blir lei av å åpne luker hver gang du skal sette inn en USBkabel, minnekort eller øreplugger.

 

Ellers har vel Lefdal tilbud på iPad Mini til 1490. Ikke det nyeste, men fint til din bruk.

Er vel ingen som har air til den prisen nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...