Tunky Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 (endret) 26.11.14 - 20.45 Viasat Fotball/ViaPlay Ludogorets Arena Vinner vi denne er vi garantert videre spill i Europa. Poster denne (som Nettels posta i This is Anfield) https://twitter.com/Liddellpool/status/537498823674060800 Også slasher jeg denne fra Liverpool.no: Det som er klart er at dersom Liverpool får dårligere resultat mot Ludogorets enn hva Basel får mot Real Madrid, og vi snakker da om poeng, er de røde slått ut av Champions League. Hvis ikke vil alt bli avgjort i 6.spillerunde angående hvem som følger Real Madrid til 1/8 finalene. Dersom Liverpool på Levski Stadion tar tre poeng, er man garantert minst 3.plass i gruppe B og spill i Champions League eller Europa League, siden man vil gå foran Ludogorets på innbyrdes dersom lagene skulle ende likt på slutttabellen. Scenario 1 Real Madrid slår Basel borte og Ludogorets hjemme: Liverpool går videre med uavgjort eller seier i Sofia, og seier hjemme mot Basel. Scenario 2 Real Madrid slår Basel borte og Ludogorets hjemme: Liverpool taper borte mot Ludogorets, men slår Basel. Da vil alle tre lagene stå med seks poeng, og det vil gå på innbyrdes oppgjør. Scenario 3 Real Madrid spiller uavgjort mot Basel borte og slår Ludogorets hjemme: Liverpool spiller uavgjort i Bulgaria, men slår Basel. Da vil det gå på innbyrdes med Basel. Scenario 4 Basel slår Real Madrid, og Liverpool vinner sine to kamper: Da vil både Basel og Liverpool stå med ni poeng, og det blir innbyrdes med Basel og vil gå på målforskjell. Scenario 5 Real Madrid spiller uavgjort mot Basel og Ludogorets: Liverpool går videre med to seire, men det blir innbyrdes med Basel om en spiller uavgjort mot Ludogorets og med seier mot Basel. Endret 26. november 2014 av Knewt 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Blir nok en Pool seier her da. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 (endret) Neida, nytt tap dette her, revenge 2-1 Endret 26. november 2014 av Dolph Lundgren Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Dette er kampen hvor Liverpool skal reise seg igjen!!!! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Ble jo så vidt Pool-seier forrige gang så jeg tipper på at resultatet blir jevnt her også. Tror dog Liverpool tar det greit. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. november 2014 Forfatter Del Skrevet 26. november 2014 U19 vant 3-0. Får satse på en reprise av seniorene.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. november 2014 Forfatter Del Skrevet 26. november 2014 (endret) Hva faen. Moreno er småskada eller no? Johnson igjen? Øynene mine blør. On the bright side: Ser ut som Gerrard får spille offensivt. Hvordan tror dere laget er bygget opp med tanke på spillerne? En slags 4-3-1-2? Endret 26. november 2014 av Knewt Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Glen Johnson.. Er BR blind?! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. november 2014 Forfatter Del Skrevet 26. november 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor Johnson får spille. I alle fall ikke to på rad. Kan skjønne det med rullering osv. Mener virkelig BR at høyrebacken Johnson er bedre enn venstrebacken Moreno på venstreback? Faen Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Lol. Tror ikke at selv Moyes gjorde slike merkelige valg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Moreno er åpenbart skadet. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. november 2014 Forfatter Del Skrevet 26. november 2014 Hvorfor har han vært på benken både mot CP og Ludo da? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 (endret) Jeg er fornøyd med lagoppstillingen, bortsett fra Johnson så klart. Deilig å se Gerrard bak spissen igjen! Endret 26. november 2014 av Nettels Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Hvorfor har han vært på benken både mot CP og Ludo da? Godt spørsmål. Er vel ikke så altfor ille da. Merkelig at Rodgers ikke har uttalt noe. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Jeg har null peiling på hvem spillerne er på Ludogorets Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 (endret) What?!?! Allen offensivt? Gerrard bak igjen!? Ser ut som Sterling er spiss med Lambert nå da. Endelig? Endret 26. november 2014 av Nettels Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. november 2014 Forfatter Del Skrevet 26. november 2014 Noen som har tips til en god stream med engelsk (eller norsk) kommentator? Viaplay nekter jeg å betale for, så dårlig som det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå