Torstein Norum Bugge Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 De skjønte raskt at denne reklamefilmen ble for drøy.Hva tenkte dere egentlig her, Sony? Lenke til kommentar
Ventilator Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Reklamen er teit, spesielt på slutten. Det er tydelig at hun trykker vilt på en VITA som ikke engang er skrudd på. 1 Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Syns den var bra jeg Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Har sett mange reklamer som er mye drøyere enn det der. Mange av dem er ikke amerikanske. Sikkert en sammenheng der. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Sett den tilbake på TV. Elsket den. Fuck den her politiske korrekte generasjonen. Trenger mere sånt på tv. Vise ungan at tits and ass e awesome, men vold og krig er dårlige greier. 7 Lenke til kommentar
awesome87 Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Ikke spessielt drøy. Men enkel var den. Føles litt som om den henvener seg til 11-12-åringer. "Onani gjør deg ikke blind, og er ikke farlig". Kanskje noen i USA som føler seg truffet, hva vet jeg? Og, Doctor, skal jeg joine deg? Du er jo ikke toppløs engang Lenke til kommentar
awesome87 Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Har sett mange reklamer som er mye drøyere enn det der. Mange av dem er ikke amerikanske. Sikkert en sammenheng der. American Apparel Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Det er vel kanskje fordi jeg er en gammel gubbe, men jeg synes den reklamen var alt for simpel. Doble budskap kan være et fantastisk virkemiddel, men ikke når de skriker det ut med store bokstaver og et par hundre utropstegn 1 Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Hva er det legen prøver å hinte om? Lenke til kommentar
Gother-Bit Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 . Føles litt som om den henvener seg til 11-12-åringer. "Onani gjør deg ikke blind, og er ikke farlig". Kanskje noen i USA som føler seg truffet, hva vet jeg? Jeg synes mer det høres ut som om den henvender seg til de som er 115 år og oppover. Det er en stund siden onani "gjorde" folk blinde, er det ikke? Og, Doctor, skal jeg joine deg? "Joine deg" er det slangen for å ligge med som ungdommen bruker i dag? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Enkelt og tørr humor. Kan funke og har sett reklamevideoer som er drøyere enn dette, så kan vel si at dette er godkjent? Hva er det legen prøver å hinte om? Please... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg